Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

SKRATTAR BÄST SOM SKRATTAR SIST?

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!


Skrattar bäst som skrattar sist?

Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland?


-Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha??

-Är dom ständigt avundsjuka??



 

För bara några år sedan hånade dom oss när det gick jättebra för Nokia (deras ENDA storföretag), som tjänade massor av miljarder och dåligt för Ericsson/SonyEricsson, som drogs med stora förluster!!


Igår kom kvartalsrapporterna för de båda bolagen, Ericsson gjorde en vinst på 4,5 miljarder, lika stor var Nokias FÖRLUST dvs minus 4,5 miljarder...!!!


-Snacka om...SKRATTAR BÄST SOM SKRATTAR SIST...HAHA???


    




-Dessutom krossade vi Finland med 5-0... i EM-kvalet i fotboll för en månad sedan...stackars satar!!!


-Fast ärligt talat tycker jag lite synd om finnarna och hoppas att det snart vänder för Nokia...???


Några kommentarer?

SES // F

 
 
Alexandra

Alexandra

22 juli 2011 10:27

Själ tkr jag lite synd om dom eftersom jag själv e finne. Men whatever. Btw så vann ju finland med 6-1 i fotboll eller vad det var mot sverige ;)

http://BaraAlexie.bloggplatsen.se

Floorballs

22 juli 2011 10:55

Det stämmer att finnarna slog oss i hockey i våras!
-Alltid en liten tröst för dom stackarna..haha?

SES!

 
Ingen bild

TB'S

22 juli 2011 13:26

Nokia håller på att rasa som ett korthus!?
Rätt åt dom..hehe!

Floorballs

22 juli 2011 15:39

-Dom har väl valt fel operativsystem för sina smartphones...hittills iaf??

SES!

 
Maria Liljegren

Maria Liljegren

22 juli 2011 17:39

Din blogg är kul! Jag visade familjen, de skrattade gott åt dina roliga inlägg!

Ha det bäst! Ps. jag följer dig på Bloglovin fr.o.m NU!DS

Maria Liljegren grasrock.blogspot.com

http://grasrock.blogspot.com

Floorballs

23 juli 2011 02:56

Tack snälla du:)

Ha det bäst!

 
Ingen bild

RNK

22 juli 2011 19:52

Jag tror också att det är vi svenskar som inte inser att vi är avundsjuka på dem ibland...

Floorballs

23 juli 2011 02:55

Du har kanske rätt där...???

Ha det bra:)

 
Lillrika

Lillrika

23 juli 2011 10:09

Haha....det är så sant det där. Men jag hoppas oxå att det snart vänder för Nokia. :-)

http://www.lillrika.se

Floorballs

23 juli 2011 10:29

-JO för annars får vi ju ingen finnkamp...haha?

SES!

 
Fnulan

Fnulan

23 juli 2011 17:57

Hur skön är inte du då hahaha! Vilken tur du hittade mig så jag kom hit!!! Hur f*n hitta du mig då??
Håller med dig, Sverige är bättre.....

http://www.fnulan.se

Floorballs

23 juli 2011 22:30

Hej!
-Hittade dig via "Lillrikas blogg"...!

Ha det bäst:)

 
Hanna

Hanna

23 juli 2011 21:56

Jag håller med dig, vad är grejen? De lär sig ju svenska i skolan men ändå så är de för stolta för att erkänna att de kan svenska t.ex.? Det är ju inte kul när det går dåligt för andra, jag blir ju glad för sony ericsson/ericsson men för det innebär det inte att jag inte blir ledsen för Nokia?

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Floorballs

23 juli 2011 22:31

-Jättebra kommentar:)
-Jag håller med dig till 100% Hanna!

SES!

 
MEREI

MEREI

24 juli 2011 17:49

- Kunde inte ha skrivit det bättre själv! Finland kommer aldrig bli bättre än Sverige! Så är det bara! Kram!

http://dajeroma.blogg.se

Floorballs

24 juli 2011 18:30

Tack snälla för att du håller med:)

SES!

 
trueefil

trueefil

24 juli 2011 18:32

Ha ha ha, har dock ingen kommentar att skriva, men ja ha ha... Klockrent!

http://trueefil.bloggplatsen.se

Floorballs

24 juli 2011 18:48

Tack, det var väl en jättebra kommentar:)

Ha det bra!

 
Ingen bild

Nilla

25 juli 2011 00:54

Grymt bra blogg:D

Kram

Floorballs

25 juli 2011 01:18

Tack snälla:)

SES!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

Av Floorballs - 10 juli 2011 08:15

Tja... I'm back!   Dumma blondinder? I över hundra år har man skojat om att blondiner är dumma...! -VARFÖR???           Nja. blondinder är nog inte dummare än brunetter, kanske är det så att en del av dom tvärtom är LISTIGA ...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards