Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

****TÄVLING****

Av Floorballs - 17 januari 2011 09:34

Tjena  !

 

Nu startar den utlovade tävlingen

  

 

Tävlingsregler 

 

1) Du kommenterar detta inlägg & berättar varför just du vill vinna?

 

2) Tipsa om tävlinen på din blogg & länka hit!

 

3) Öppna ett Full Tillt Poker-konto via reklamrutan / bannern i högerkanten!

Du behöver INTE sätta in några pengar!

     

 

 

 

 

 

1:a Pris 200$ (ca 1.400kr) insatta på ditt Fullt Tillt konto, OBS dessa kan du ta ut när som helst UTAN några konstiga krav.

 

2:a Pris 100$ (ca 700kr) insatta på ditt Fullt Tillt konto, samma som ovan

 

 

 

OBS! Du får delta UTAN att öppna Full Tillt konto, då byts vinstsumman ut till ett presenkort om 1.000kr (1:a pris) resp 500kr (2:a pris)

 

Ett tröstpis på 2st SF-bio checkar kommer att lottas ut bland alla som deltar!

 

 Tävlingen pågår tom månd 31/1 kl 2400.

Vinnarna kommer att publiceras här på bloggen onsd 2/2-2011!

 

Hoppas du är med???

 

HA DET BRA!  //  Floorballs 

 

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Danne

17 januari 2011 14:20

Tja!
Jag är gärna med och spelar turneringen!
Dock så har jag ingn blogg.. Men går det bra om jag gör reklam via min facebook istället?
Anledningen till att jag ska vinna är att jag älskar poker och snabba pengar.. Dock så behöver jag ett litet startkapital för att kunna sikta mot skyarna ;)

Ha det!

/ Danne

Floorballs

17 januari 2011 16:00

Tja Danne!
Det är ok att du gör reklam på din facebooksida istället.
Jag behöver dock ditt mail el facebookadress?
Du kan maila detta till mig på: cashtipsblogg@gmail.com
Jag behöver också ditt "alias" hos fulltillt?
Kommer inte lämna ut din mail på bloggen.
//Floorballs

 
Ingen bild

Christer

17 januari 2011 17:34

Hej.
Har ingen blogg men vill vara med?
Vill även vara me på pokerturneringen, ska anmäla mig ivkäll till fulltillt.
Hur gör jag?

mvh Christer

Floorballs

17 januari 2011 17:41

Tja Christer!
Ok att vara med, kan du göra reklam på facebook el liknande så är det ok?
Maila mig ditt "alias" som du får hos Full Tillt & din mail / facebook adress!
Pokerturneringen lär bli sista sönd i februari, troligen inte jättemånga med men samma pris oavsett!

Nu kör vi // Floorballs

 
Ingen bild

EMMA

17 januari 2011 23:27

Va kuuul.
Ja e me:-) såklart.
Mailar mina uppgifter då ja inte har nån blogg än.
Ska bli kuuul.
Har aldrig provat.
Är de krångligt att bli kund o spela?

E

Floorballs

18 januari 2011 02:23

Tja!
Roligt att du vill vara med?
Det är inte svårt att öppna FullTillt-´konto, klicka på reklamlänken i högerspalten och följ bara instruktionerna...!
Dom har även ett "Superbonus erbjudande" upp till 600$!
Glöm inte att maila mig ditt "poker-alias"?
cashtipsblogg@gmail.com

Ha det kanon // Floorballs

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards