Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

LITE AV VARJE!

Av Floorballs - 20 januari 2011 18:01

Hej igen!

 

Skit, har sovit lite & jobbat mycket så jag laddar upp kommande inlägg med nåt CRAZY..!

 

När man blandar mjöl & vatten blir det ju klister eller hur?

  

Men tillsätter man ägg & socker blir det en kaka!

  

 

Konstigt, var tar då klistret vägen...?

 

 

-JO, de är det som får kakan att bli sittande kvar på BAKEN, HÖFTERNA & MAGEN...(tyvärr)

  

 

-VARFÖR ÄR DET SÅ  

 

Skämt å sido, jag återkommer med utlovade V75 tips imorgonbitti & filar på några smaskiga inlägg!

 

Ha det bra // Floorballs

 
 

Floorballs

20 januari 2011 20:01

Tackar:-)
Kollade in din blogg, jättefin!!!!

//Floorballs

 
yasemin

yasemin

20 januari 2011 19:55

hahaha kul :D

http://yasemin.webblogg.se

Floorballs

20 januari 2011 20:04

Thanks:-)

 
Martina

Martina

21 januari 2011 23:15

Hi,hi,hi!! Du e roli du:D...Tur jag gör tvärt om då när jag bakar..Moi tar nämligen först ägg&socker..sen mjöl&vatten...Smart va!Tror åsså att det funkar perfa..Har nämligen inte fastnat så värst mycke om rumpa,lår & magen...Ha det godis!!!

http://missnotsonice

Floorballs

21 januari 2011 23:23

HEHEHE!
Tack för kanontipset....lysande!
Problemet är väl att alla 30+ av nån konstig anledning börjar blanda enl mjöl & vatten modellen...HEHEHE???
Tur att jag själv åtminstonde "blandar åt båda hållen"!

Ha det bra!
//F

 
Martina

Martina

22 januari 2011 00:07

Najj inte alla 30+´are gör så...Not me!:D ...Fast jag e väl unik kan jag tänka:O...Trillar snart över till 36´an..:)))

http://missnotsonice

Floorballs

22 januari 2011 00:37

BRA jobbat Martina, keep up the good work!!!

Jag har väl fortfarande "läget under konroll",knappt iaf:-)
Men de klart perfekt är det ju inte...!
Jobbar mkt med flera saker & fullt upp hemma!
F--n ja orkar ju inte ens gå till bilen på kvällen...hur ska jag då klara löpbandet...???

Kom gärna med tips?
Ha det bra!
//F

 
Martina

Martina

22 januari 2011 20:09

HajjsanHoppsan!!Den galna skånskan e tebax igen!Nu suckar du for sure:D..Men gör du d,jag kan ju inte höra det anyway..Tips sa du..I´ve got 2 good ones..Om du inte orkar gå till bilen-Kryp istället!!!...och d där löpbandet-Göm den i garderoben...Och när du har lämnat krypstadiet & gått vidare med/på dina två ben utan pust,stånk & stön..till din bil asså.Då kan du rota fram ditt springband i garderoben och börja så nätt på det...;D

Nu e jag ju ganska skämtsam..men jag menar inget illa,så du vet..Vet inte heller om du ärligt talat ville ha nårra bra tips...Jag själv e ju inte pinnasmal..jag e rätt lagom men ska gå ner 3-5kg...Har vägt ganska mycket innan men gick ner 18kg cirka med GI-dieten....Den funkar för mig:)))
Ciao 4 now-tittar kanske in igen å lägger någon kommentar...Aaaaah,Stackars dajj!!!...:P

http://missnotsonice

Floorballs

23 januari 2011 01:45

Tja Martina!

Ingen fara för mig heller (än iaf), men man skulle väl behöva "klippa" ett par:-) det är ju aldrig fel...!
Problemet är väl bara att det är j--ligt NICE och tröst-äta lite på kvällen...!
Kom gärna med lite tips, om du vill:-)¨
PS! Försökt kolla din sida, men det funkar inte, why...???

Ha det bnice!
//F

 
Martina

Martina

23 januari 2011 09:27

Why,why,WHY!!!:O...Ja du,kanske e d för att jag inte e ett datasnilla:D...kanske funkar det bättre om jag skriver till d jag gör right about now.....:P

http://missnotsonice.bloggplatsen.se

Floorballs

23 januari 2011 09:59

Tja igen!

Fattar inte riktigt vad du menar???
Förut har det INTE gått att nå den blogg, men nu verkar det funka:-)
Ha det nice!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards