Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Tips om att åka GRATIS inom Sverige!

Av Floorballs - 28 januari 2011 19:28

Tja  alla trogna läsare!!!


Idag tänkte jag tipsa om hur man

faktiskt kan åka GRATIS nästan ny bil

inom Sverige!


 



-Hur f--n är det möjligt tänker nån?


-JA, ja vet hur man "liftar" tänker nån

annan, och det är inte kul...!


JO, ni känner säkert till Hertz Biluthyrning,

dom hyr ut 100.000-tals bilar varje år.

Men vissa av deras kunder vill hyra sk

"one way" dvs hyra bilen i en stad &

lämna tillbaka den i en annan.


Det är förstås dyrt för Hertz att tex skicka

personal med flyg från Sthlm till tex Malmö

för att hämta en bil.

Då har dom skapat ett "win/win" system

dvs DU får köra bilen gratis istället.



 

(Obs! jag får INGA pengar för att tipsa om

detta, utan vill bara va sjysst)


Förra året fanns 4.900 resor att välja bland,

inte illa!!!

Kraven är att du har körkort & är minst 19år,

du får självklart ta med vänner!

Läs mer på denna länk: www.hertzfreerider.se


Så j-vla nice att kunna dra från Sthlm till

Göteborg utan att det kostar en spänn:-)

Dom har tom en aktuell lista på vilka resor

som är aktuella, samt vilken bilmodell...KANON!


(ni som är sugna på att ta körkort? Klicka på

reklamlänken för körkortserbjudande i höger

spalten, dom har ett prisvärt alternativ.

Ange rabattkod: "TEORIPROVET" så får ni

10% rabatt!)


Vi avslutar väl med ett leende  se nedan:


 


Perre hade inte klippt sig på länge...så han

gick till frisören!


Ska jag ta 4cm av luggen?

-Ja tack!

Vill du ha polisongerna kvar?

-Ja tack!

Bra, då lägger jag dom i en påse...!

HEHEHE!


Vi ses // F












 
 
Meekatt

Meekatt

29 januari 2011 00:25

Haha, lysande tips igen! DET HÄR tänker jag prova!! Så jäkla nice! Slippa styra mitt tråkiga Kinderägg genom halva Sverige när jag ska hälsa på släkten nästa gång kanske? Merci! ;)

http://www.meekatt.com

Floorballs

29 januari 2011 03:03

:-)
Ses // F

 
ann-mitt-i-livet

ann-mitt-i-livet

3 februari 2011 04:48

Vilket jädra bra tips!!!!! Nu har jag en bil men den är fasligt liten och inte direkt byggd för långkörningar så det här tipset tänker jag definitivt testa:D Mer bra tips, me like:D
Så jag bugar & bockar!!!
Ha det gott!!

http://http/ann-mitt-i-livet.bloggplatsen.se

Floorballs

3 februari 2011 09:49

Hej!
Tack för berömmet, det kommer
mera...bra tips framöver!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards