Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Försäkringskassan. Men svara då förfaan?

Av Floorballs - 11 februari 2011 21:15

Tja alla  !!!


Kvällens ämne, jag nu är det väl ÄNTLIGEN

dags att grilla:

-Dom som hatas mest?

-Dom som ALLTID ska ha in mer papper?

-Dom långsammaste?

-Dom som tar din energi när du är sjuk?


JAAA, ni HAR gissat rätt...GRATTIS!!!

FÖRSÄKRINGSKASSAN!!!




 




Som ni kanske vet så har antalet sjukskrivna

minskat med flera hundra tusen de senaste

åren.

Antalet Försäkringskassa kontor minskat

dramatiskt, knappt några kvar...!

Man kan inte åka och träffa sin handläggare

längre, utan i bästa fall ringer hon upp inom

några dagar.

All post, intyg mm skall skickas till den där

satans (förlåt) inläsningcentralen.


Alltså, jag får f--n INTE denna ekvation att

gå ihop, dom är ju nästan lika många anställda

där fortfarande...!

-SÅ VA F--N GÖR DOM EGENTLIGEN???




 




INTE f--n hjälper de dom sjuka att bli friskare,

snarare TVÄRTOM...!!!

-Fler & krångligare intyg!

-Hårdare krav & ifrågasättningar!

-Mer psykisk press på dom sjukskrivna!


MEN FY F--N NU FÅR NI SKÄRPA ER KÄRRING-

J-VLAR...???

-Ni kan ju BÖRJA med att svara i telefonen, nu

när ni fått så mkt mera tid över...?

-ELLER???




 




Är det meningen att man fortfarande ska

behöva vänta i timmar?

-Du har plats 369 i kön, men vi hjälper dig

så fort vi fikat (harkel)  förlåt kan...???


OKEY "boys and girls" ge mig några

kommentarer???


VI SES  !

//F




 
 
ann-mitt-i-livet

ann-mitt-i-livet

11 februari 2011 22:14

Helt rätt om f-kassan!!!! Det är kaos och nollkoll som gäller!!
Har tyvärr haft mkt med F-kassan och damerna där! EN ENDA SNUBBE UNDER ALLA DESSA ÅR???? Kan man ju begripa att inga män vill jobba i en hönsgård!!!!
Himlans bra blogg!
Ann

http://http/ann-mitt-i-livet.bloggplatsen.se

Floorballs

11 februari 2011 22:23

Tack det var snällt!
Alltid kul att nån är
på ens sida när man tar
upp känsliga ämnen...!
Trevlig kväll!
//F

 
Ingen bild

Jenny.J

11 februari 2011 23:04

Coolt:-)
Verklgen awesome blogg du har, hihi?
Har inte skrattat så här på länge.
Jenny.J

Floorballs

11 februari 2011 23:06

Thanks!
Hoppas du följer den, nu
när jag "tappat" alla från
F-kassan oxå...haha!
//F

 
Sandra U

Sandra U

11 februari 2011 23:16

Helt rätt!
Men när du ändå är och "gnäller" om icke fungerande system hos företag.. Eller vad man nu ska kalla det.
Passa på att gnälla om det eviga problemen med tele2 och dess förbenade kundtjänst.
För mig och min familj så ligger just detta företag nästan steget LÄGRE än försäkringskassan.
De har lång kö och väntetid. De strular och verkar inte kunna ta enkla instruktioner. De tar betalt för saker man sagt upp... De säger inte upp saker man vill säga upp... Ja, listan kan jag göra lååång.

//Sandra

http://smulander.blogspot.com

Floorballs

11 februari 2011 23:31

Hej!
Lovar att kolla närmare på dom,
så ska jag se vad jag kan göra?
Ha det nice & rekomendera gärna
bloggen?
//F

 
Sandra U

Sandra U

11 februari 2011 23:42

Ja, det tycker jag allt. För det kan ju omöjligen bara vara jag och mor min som råkat ut för dom år efter år...
"Varför byter vi inte" fråga ni säkert?? Bostaden med tv-box är låst till tele2. =(
Aja, ser fram emot att läsa om du kan hitta nått. =)

Tack för fina orden btw. Självklart kan jag rekommendera. Just nu får du nöja dig med en länk på min "Bloggar jag läser"-lista. Men ska nån dag komma på nått mer. =)

Näe, sängen väntar.
Natti!

http://smulander.blogspot.com

Floorballs

12 februari 2011 06:25

Tja!
Företagen ska passa sig noga
och lyssna & vara rädda om sina
kunder...!
Det är VI som ser till att dom
överhuvudtaget finns!
Ha det bra!
//F

 
Sofia

Sofia

11 februari 2011 23:54

jag klarade inte av att gå förbi påsen :(

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

Floorballs

12 februari 2011 06:31

Ajajaj...men det är ju jävligt
gott iaf!!!
Åtminstånde tills ångesten
kommer...haha!
Ses!
//F

 
victoria

victoria

12 februari 2011 08:57

kul blogg! kolla gärna in min blogg ;)
http://victoriaaa.devote.se/

http://www.victoriaaa.devote.se

Floorballs

12 februari 2011 09:18

Tack!
Ska kolla din strax.
//F

 
MAJA BLIDSTÅL

MAJA BLIDSTÅL

12 februari 2011 23:00

häftig blogg! :)

http://majablidstal.blogg.se

Floorballs

12 februari 2011 23:31

Thanks:-)
Hoppas du följer, för det
roliga har bara börjat...haha!
Ha det nice!
//F

 
Cicci

Cicci

13 februari 2011 23:38

Ha ha ha, så sant!!
En riktig fullträff på dom. !-0 till dig :) Kul blogg, nu blir du nog inte av med mig :)
Ha det bra// Cicci

http://ceciliaohlson.bloggplatsen.se

Floorballs

14 februari 2011 00:36

Tack Cicci!
Ha det super!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards