Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

FÖRFÖLJELSEMANI, ALKOHOL, NYBLIVEN PAPPA, RÄDD!

Av Floorballs - 15 februari 2011 20:30

Tja igeeen  !


FÖRFÖLJELSEMANI!
(Varning för starka bilder)


Detta ämne är förstås INGET att skratta åt

och jag lider verkligen med dom av er som

är drabbade...!!!


Men jag hörde nånstans att detta var ett

vanligt övergående syndrom hos nyblivna

pappor...???

-JO, DET HÖRDE JAG VISST!!!

Att pappan smyger iväg och kollar till barnet

med skräcken att inte allt är som det ska?


 

-GE DIG NU FÖRF--N!!!

Det värsta är dock detta syndrom i kombination

med alkohol...särskilt med MYCKET ALKOHOL...!!!




     



Ajajaj, vad har jag gjort...???

Tillbaka till kyskåpet och MERA alkohol...!

-DET ÄR NU DEN VÄRSTA FÖRFÖLJESLEMANIN

SÄTTER IN!!!

Nämligen att "djävulens sändebud" är på väg

att hämta sin son...haha!

Minsta ljud....klunk...en klunk till...!!!

-Whii, knaster...thii...!!!




 

Ja, vad ska man ge för råd till botemedel...???

-JO, GÖM ALKOHOLEN FÖR HEL-ETE???


Sov så sött nu, om ni kan...hahaha!!!


//F


 
 
Ingen bild

Caroline

15 februari 2011 22:59

Åh vilken creepy picture...hihi!
Coolt att du vågar sticka ut som
vanligt.
I love you!
Carro

Floorballs

15 februari 2011 23:10

Tack vad glad jag blir:-)
Var orolig att folk skulle
bli "sura"...???
Men det är lättare att få
fram budskapet om man "tar i"
lite!!!
Ha det bra!
//F

 
Cicci

Cicci

15 februari 2011 23:28

Fy fan sicken äcklig bild du hittat :D
Gillar din blogg,och jag LOVAR... kollar varje dag!!
Ha det//Cicci

http://ceciliaohlson.bloggplatsen.se

Floorballs

15 februari 2011 23:38

Tja!
Jag vet att bilden minst sagt
var "scary"...haha!
Tack för din snälla kommentar!!!
Sov så gott:-)
//F

 
ann-mitt-i-livet

ann-mitt-i-livet

15 februari 2011 23:36

Kan bara hålla med Carro:)
Skönt att du "vågar" dissa helt öppet!!
Tror att det är det du vinner bloggprenumeranter på:) Inga bomullsvantar på här inte..hahaha
Me like:)
Ha det bra//Ann

http://http/ann-mitt-i-livet.bloggplatsen.se

Floorballs

15 februari 2011 23:40

Tack det värmde:-)
Ha det kanonbra!
Sov så gott!!!
//F

 
judi

judi

16 februari 2011 10:35

Fick mig ett gott skratt vilket fräckt sätt att ta upp upp disskusionen alkohol och barn

http://judi.bloggplatsen.se

Floorballs

16 februari 2011 13:55

Thank Judi:-)
Me like your comment:-)
Ha det nice!
//F

 
cicci

cicci

16 februari 2011 13:02

Jupp frän blogg men den där bilden.. ja de verkar upprepas här men fy he.... te den va vidrig :D Tjing C

http://www.qdela.se

Floorballs

16 februari 2011 13:58

Tja!
Ja den var vidrig...haha!
Ha det nice!
//F

 
Sandra

Sandra

18 februari 2011 14:42

Haha, hahaha... herrejisses. Ja hur ska man tackla det där egentligen. Tur att man inte är så fet...

Tack för kommentaren om min blogg :P Kan lite design iaf.. men inte mycket, men tillräckligt :P säg till om du vill ha hjälp ;)

http://vaniljkrans.blogg.se

Floorballs

18 februari 2011 14:52

Hej & tack!
Super om du hade lust att
hjälpa till, min layout "suger"
minst sagt, däremot är väl
innehållet något bättre...???
Ha det bra!
//F

 
Jennifer

Jennifer

22 februari 2011 15:51

Omh. Bilden i mitten, skiet läskig:S Men den sista var ju helt galet gullig:)<3
Jag läste tyväär inte texten. Men har läst mkt på din blogg i andra inlägg:) Hahah, hel galna bilder du hittar x)<3

http://www.AngelOne.bloggplatsen.se

Floorballs

22 februari 2011 15:52

Tack:-)
Hoppas du prenumererar hos
bloglovin.se?
Ses!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards