Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

ÖVERVIKT, FÖRHÅLLANDE, FENOMEN, BANTA

Av Floorballs - 16 februari 2011 16:00

Hello again!!!



ÖVERVIKT I FÖRHÅLLANDET!!! 


Hur hanterar man att motparten i förhållandet

gått upp kraftigt i vikt...???

Inte lätt att angripa detta fenomen, när personen

man levt med har formligen "exploderat" i vikt...!!!

Detta fenomen är förstås INTE särskilt ovanligt,

men ganska svårt att hantera!

-HUR GÖR MAN DÅ...???


JA som vanligt har doktor Frasier...hmm f´låt 

FLOORBALLS ska det ju vara...ett par goda

råd...haha!!!


Först å främst måste jag veta HUR allvarligt

läget är???

-Har ni (rent fyskiskt) problem att duscha

tillsammans?

-NJA INTE SÅ FARLIGT...!!!




 


OKEY, jag förstår!


-HUR ÄR DET MED SEXLIVET???

-JO det är väl "hyggligt"!

-Vadå, HYGGLIGT...???

-JA min lille Harald har ju inte klagat, och vi

använder olika ställningar även om han låtsas

"tappa andan" ibland...!!!

-ÄR DET NÄR DU LIGGER OVANPÅ, ELLER...???




 



Hmm min proffesionella åsikt i ovanstående

fall blir väl...

-BANTA OMEDELBART...HAHA!!!


Ja detta är ju minst sagt ett känligt ämne...!!!

-NÅGRA KOMMENTARER???


Ha det supernice!

//F


 
 
Ingen bild

Caroline

16 februari 2011 17:00

Hihihi...ja då var det väl dags va?
I´m impressed...vilka bilder!
Me love you:-)

Floorballs

16 februari 2011 19:10

Thanks!
Me like you too!
//F

 
Ingen bild

överviktig man

16 februari 2011 18:45

Har bara en kommentar, och det är att du verkar vara fullständigt rubbad...

Floorballs

16 februari 2011 19:33

Tja!
Är man inte rubbad när man börjar
blogga....så BLIR MAN...hahaha!!!
//F

 
haha

haha

16 februari 2011 20:41

ueerrkk XD
vad roliga bilder, :D uuuhh.. not.
jag har alltid undrat varför folk äter och äter utan att sluta, och såklart blir de sjukt överviktiga. :o det är en sjukdom va? fast alla feta kan ju inte ha det..hmm

http://deliciouscookie.bloggplatsen.se

Floorballs

16 februari 2011 20:43

Tja!
Såklart inget illa ment mot
ALLA överviktiga, skulle behöva
"klippa" några kilo själv...haha!
Men när det går till extrem överdrift
är det väl dags att GÖRA NÅT, ELLER???
Ha det kanon!
//F

 
Jessica

Jessica

17 februari 2011 09:05

Hallojsan!! Tack för besöket på min blogg, tyvärr har den uppdaterats ganska sällan nu på ett tag men jag kommer snart igen hahah. Rolig blogg du hade då hahaha jag vill inte duscha med henne på bilden jag kommer fan inte få plats hahahahah. Visst kan vi länka varandra =)

Tjingeling

Jessica

http://www.jessicasblogg.com

Floorballs

17 februari 2011 09:14

Tack Jessica:-)
Vi hörs!
//F

 
Sara L.

Sara L.

17 februari 2011 23:19

SV: Klart jag är här och tittar!
Jag gillar din blogg. :)
(Tack, förresten)

http://myheartneversays.blogspot.com

Floorballs

17 februari 2011 23:37

Tack!
Vi ses:-)

 
Cicci

Cicci

17 februari 2011 23:27

I vissa fall beror det faktiskt på sjukdom att de bara ökar och ökar.
I andra fall känner jag mig ganska smärt just nu efter att ha sett dina bilder :)
Ha det//Cicci

http://ceciliaohlson.bloggplatsen.se

Floorballs

17 februari 2011 23:46

Det klart att alla INTE rår för
sin övervikt, särkilt dom svårt
sjuka...!
Men vi andra (ink mig själv) käkar
ju för mkt skit, fast det e satans
gott med "natt-mackor"....tyvärr!!!
Ses!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards