Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Tävlingsresultat, Sluta suga & Nappar

Av Floorballs - 17 februari 2011 15:30

Hello again  !!!


Resultatet i omröstningstävlingen!


 

GRATTIS ALLA VINNARE!!!

Som enhällig diktator...f´låt domare, beslutade

jag att ovanstående 5 personer delar på priset

10 st bio-checkar!

-DVS 2 ST PER PERSON!!!

Om du är med bland vinnarna...(bekräfta gärna)

så har du 2 alternativ:


1) Du mailar (cashtipsblogg@gmail.com) el skickar

"fråga" till bloggen, en postadress jag kan skicka

biljetterna till...! (din adress publiceras EJ)


2) Du vill vara anonym, hör av dig till bloggen via

"fråga" el "kommentar" (denna publiceras EJ).

Sedan hittar vi en annan lösning tex att jag postar

till ett servicecenter "poste restante" el dyl, där

du sedan hämtar ut när du vill...!


Biocheckarna skickas i slutet av denna månad!


En sista grej bara, ni som har barn kanske har

hört tjatet från nära & kära:


-NÄR SKA OSKAR SLUTA MED NAPPEN???

-HAN ÄR JU ALLDELES FÖR STOR FÖR NAPP NU???

-NÄR VI VAR IN DIN ÅLDER BLA...BLA...BLA???


JAPP, som vanligt har jag självklart lösningen...haha!


 


Ny tävling snart igen...!!!

Glöm INTE att prenumerera...???

SES!

//F


 
 
Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

17 februari 2011 15:47

WOW! Kan inte fatta att jag vann! Mailar över min adress direkt :)

http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Floorballs

17 februari 2011 16:43

Tja!
Delad glädje är väl dubbel glädje???
Dom kommer med posten i månadsskiftet!
Ha det kanon!
//F

 
Cicci

Cicci

17 februari 2011 23:30

HA HA HA... vart hittar du alla sjuka bilder? Kan du få fram vart man köper sådana nappar?? Vill ha till twinsen.De lär ju väcka uppmärksamhet :D
Ha det//Cicci

http://ceciliaohlson.bloggplatsen.se

Floorballs

17 februari 2011 23:43

Hahaha!
Bra att du tar "vikt-inlägget" med humor, jag
har oxå några kilo för mkt att "jobba
bort" till sommaren...!
Om nu napparna finns i verkligheten, vilket
jag tror...ska jag försöka lösa det åt dig?
Ha det kanon!
//F

 
Patrik

Patrik

18 februari 2011 15:31

Klockrent inlägg! Visst finns det likheter :) Det bästa vore kanske att lägga ner det där partiet helt efter som dem vägrar förnya sig. Inkörda på en politik som fungerade för 60 år sedan när Sverige var ett av få länder i Europa som inte var sönderbombat efter kriget. Politiken skulle ha förnyats på 60-70 talet och resultatet av att det inte gjordes ser vi idag.

http://bloggliv.ws

Floorballs

18 februari 2011 15:56

Tja!
Håller med dig:-)
Sossarna måste göra nåt
radikalt, annars är dom
nog "rökta"...???
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards