Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

VEM TAR ÖVER? ÖSTROS, BODSTRÖM, NAZISTLÄKARE, GÖRAN & VALBEREDNINGEN!

Av Floorballs - 18 februari 2011 02:30

Hallå en "tröst" i natten här !!!


Som jag sagt förut så är detta ingen politisk

blogg, men jag kan inte låta bli att undra över:

-VEM SOM TAR ÖVER EFTER MONA SAHLIN???

(När hon av olika anledningar hmm flyger sin kos)


 



Socialdemokraterna har ju tillsatt en valberedning,

som skall föreslå vem som ska bli nästa partiledare.

Märkligt att en liten "folkskygg" grupp utan nån

större insyn skall ha all makt?

-Det borde förstås medlemmarna göra...!!!


 


En av dom mest avdankade hmm f´låt hetaste namnen

är ju Thomas Östros.

-SNÄLLA, ÄR DET BARA JAG SOM FÅR TASKIGA
VIBBAR AV HONOM....haha???


(liknar en "nazistläkare" eller "gestapo-polis")


-NEEEEJ, förnyelse var det väl....ELLER???

Den andra "filuren" då, han som ser ut som en

"svärmorsdröm" men rymde till USA...och känns

väl minst sagt opålitlig???


 

-NEEEEJ, honom vill vi väl heller INTE ha...???

Och dom få som gillar LUDER..hmm.. NUDER menade

jag, är ju inte så många...???

Nja, det börjar väl "lukta" Göran om det här,

lååånga vägar tycker jag!

Då blir det ju "diktator diciplin" åtminstone...!


 


Vad tycker ni? -Kommentarer???

Själv ska jag sova på saken!


 


VI SES!  // F


 
 
Ingen bild

Sanna.G

18 februari 2011 02:54

Håller med:-) Ut med de gamla gänget nu o in med något nytt. Gillar din blogg*hur cool som helst:-)
/S.G

Floorballs

18 februari 2011 04:33

Tack!
Gillar mina läsare!
Hur grymma som helst:-)
//F

 
Ingen bild

Caroline

18 februari 2011 06:03

Hihihi...maybe lika bra med göran p
igen!
Me love you:-)
Carro

Floorballs

18 februari 2011 07:49

Tja!
Det ser väl tyvärr inte bättre
ut just nu...haha!!!
Ses!
//F

 
Maria

Maria

18 februari 2011 14:29

Haha! Nja, det spelar ingen roll. Alliansen har makten och så kommer det att förbli ;)
Fast jag kan tycka att det borde finnas bättre alternativ med tanke på mängden väljare...

http://mariadahlgren.blogg.se

Floorballs

18 februari 2011 14:49

Tja!
Tack för en kanonbra kommentar:-)
Ha det bra!
//F

 
Linda aka Tokmorsan

Linda aka Tokmorsan

18 februari 2011 18:04

Så här tänker jag.Jag hoppar på och tar över. Kan inte bli sämre bara bättre. Japp så gör vi! Rösta på mig så leder jag landet sen ;)

http://tokmorsangbg.blogspot.com

Floorballs

18 februari 2011 21:21

Hahaha!
OK, jag är med:)
//F

 
ann-mitt-i-livet

ann-mitt-i-livet

18 februari 2011 22:41

Allvarligt talat!! Är INTE förtjust i sossarna för tillfället!! Men Reinfeldt är en man som ger mig rysningar.. Och då menar jag INTE av det positiva slaget... Brrrr!!! Tycker inte vi har några "riktiga" politiker i detta avlånga land just nu. En riktig circus och hönsgård för tillfället! Men du Mr Floorballs har chansen att hoppa in och styra upp vår regering:) haha I VOTE FOR FLORBALLS!! Härligt uppfriskande blogg! Me like/Ann

http://http/ann-mitt-i-livet.bloggplatsen.se

Floorballs

18 februari 2011 22:52

Hej!
Det klart att Reinfelt kanske INTE har världens
bästa karisma, men han "utstrålar" en slags trygghet, vilket jag tror är ganska viktigt iaf!
Självklart var det idiotiskt att ta in Mona för Sossarna, hon hade för mkt i sitt "bagage"...dessutom tror jag att det är dags att byta ut alla gamla "grå-sossar" som har kliat varandra på ryggen i några decenium nu...!!!
Ha det bra!
//F

 
Cicci

Cicci

18 februari 2011 22:49

Alltså, nu snodde ju Linda här det jag tänkte skriva :D Skulle absolut passa att styra och ställa med alla mossiga gubbar...
Nej, in med lite nya yngre förmågor.. måste väl finnas bättre alternativ än Göran????
Ha det//Cicci

http://ceciliaohlson.bloggplatsen.se

Floorballs

18 februari 2011 22:59

Bra, då kan ju du & hon bilda parti:-)
-Jag röstar direeekt!!!
Vet du föresten vad man beställde, när man beställde en "Göran+Ringholm" på gatuköket...???
-JOO, "en tjock med pucko till"...haha!
(Ja, jag veeet att det är gammalt, men kunde inte låta bli...)
Ha det bra!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards