Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

PARANOID, PARANOIA, KONTROLLBEHOV & EX MÄN

Av Floorballs - 19 februari 2011 13:15

Hello dudes  !!!


Till detta inlägg tar jag åter på "vit-rocken" och blir

"DR FLOORBALLS" igen...haha!!!


Paranoia / Paranoid.

Jag har följt några av er som bloggar om ett tidigare

liv bestående av hot, misshandel (både psykisk & fysisk),

extremt kontrolbehov hos partnern, svartsjuka mm

-Det är ju fruktasvärt vad flera av ER varit med om och

jag sänder mina största sympatier till ER!!!


Sen har vi ER andra (oftas kvinnor), som lider av detta

utan att våga erkänna det!

Denna grupp ser sällan (det vi andra ser...haha!) hur

ni beter ER när ni träffar andra människor:


 


Självklart skall man vara försiktig, SÄRSKILT med

möten via INTERNET, men paranoid behöver man

ju inte vara.

Som tex vad en tjej sa vid hotellfrukosten till sin manliga

arbetskamrat, när han erbjöd sig hämta ägg till henne:


-Hur vill du ha dina ägg...???

-OBEFRUKTADE, tack!!!


Eller en annan tjej, som kom fram till frukostbordet,

framdukat med bla stekt ägg & skedar...!

-Hon bara stack med ett skrik

-Jag vill INTE ha dina sper...skedar...STICK!!!

(undrar vilken bild som förekom i hennes hjärna)




 

Och till ER som plågas av att se er fd plågoande

tom när ni är inlåsta på toaletten, har jag följande

råd:

-KÖP DENNA TOALETT, DÅ KAN NI SPOLA "KRÄKET"

HUR OFTA NI VILL....inte så dumt va...???




 


Ha en fortsatt trevlig helg!!!

//F



 
 
Ingen bild

Caroline

19 februari 2011 13:29

Hihihi!
Jättekul sett att ta upp ett i för övrigt
tråkigt ämne:-)
Love you!
Carro

Floorballs

19 februari 2011 13:40

Tja!
Som vanligt en snäll kommentar
av dig... me like it:-)
Ses!
//F

 
ann-mitt-i-livet

ann-mitt-i-livet

19 februari 2011 14:09

Hahaha, var får du allt ifrån??? En flicka kan inte vara nog försiktig vet du väl;)
När ska du dissa peircingar? Väntar m spänning på vad du har att skriva om dessa halvinfekterade läbbiga saker som folk frivilligt sätter i trynet och på diverse "hemliga" ställen... Why??
Ha det bra/Ann

http://http/ann-mitt-i-livet.bloggplatsen.se

Floorballs

19 februari 2011 15:31

Hej!
Inte vet jag, men det är väl bra
om man kan ta upp "känsliga saker"
med glimten i ögat...???
Peircing är självklart med på "kö-
listan"..haha!
Ses!
//F

 
ann-mitt-i-livet

ann-mitt-i-livet

19 februari 2011 16:41

Toppen om piercing kommer att dras upp för granskning:) Och Glimten i ögat är alltid viktigt:) Det är ju därför din blogg är så bra!! Ha det gött//Ann

http://http/ann-mitt-i-livet.bloggplatsen.se

 
Jessica

Jessica

19 februari 2011 19:19

Spolningen helt okej ha ha

http://www.jessicasblogg.com

Floorballs

19 februari 2011 19:21

Thanks:-)
Ses!
//F

 
eriiiica

eriiiica

19 februari 2011 22:21

hörru fin blogg kika gärna in hos mig :)

http://aethordstein.bloggplatsen.se

 
Cicci

Cicci

20 februari 2011 12:13

Och jag bara ler :)
Skönt att läsa ngt kul en tråkig söndags morgon när man är slö och disträ.
Ha det gott // Cicci

http://ceciliaohlson.bloggplatsen.se

Floorballs

20 februari 2011 12:16

Tack snälla:-)
Ses!
//F

 
judi

judi

20 februari 2011 12:20

Häftigt sätt att ta upp ett tråkigt ämne
Dig skulle jag nog våga blind-dejta Ps haha as-garv min säkerhetskod var cape är du ett kap?

http://judi.bloggplatsen.se

Floorballs

20 februari 2011 12:28

Tack:-)
Nu blev jag ju lite generad:-)
Ha det nice!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards