Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

BARNVAKT, MARDRÖM, REGLER & OMOGNA TONÅRINGAR

Av Floorballs - 20 februari 2011 12:15

Tja igen  !!!


Då var det väl dags att ta upp alla föräldrars:

-DRÖM!

-ELLER RÄTTARE SAGT, MARDRÖM...!!!

BARNVAKT ÅT DINA BARN!!!


JAJA, jag ska INTE måla f--n på väggen, men visst

är det många som (minst sagt) drar sig för att

skaffa barnvakt till sina små sötnosar...???


Häng därför nu med i dr Floorballs "barnvaktsskola"!

-Detta kanske känns som löjliga regler, men neeej

det är dom INTE, för en trostsig tonåring som "tuggar

tuggummi" och är "piercad överallt" är INTE

alltid så lämplig...!!!


 

 

 

(skriv gärna ut och spara...hahaha!!!)


Och gör INTE det klassiska misstaget att "bara"

ringa och kolla hur det går...!!!

För det brukar INTE riktigt "vara som det låter"...haha?


 


 

-NEEJ, skicka istället över en bekant som kan kolla

hur det VERKLIGEN går till där hemma...haha!!!

Några kommentarer???


Vi ses!

//F




 
 
Ingen bild

Caroline

20 februari 2011 12:34

Helt sjukt bra inlägg igen..hihi!
Var får du allt ifrån, skrattar
så himla mycket..hihi!
Me love you:-)
Carro

Floorballs

20 februari 2011 12:41

Tack än en gång:-)
Så j-vla nice att höra
dina kommentarer!!!
Ses!
//F

 
Cicci

Cicci

20 februari 2011 13:35

Du är verkligen helt galet,tokrolig och skönt skruvad!! (på ett bra sätt)
Kan inte låta bli att asgarva åt dina inlägg!!
Ha det bäst//Cicci

http://ceciliaohlson.bloggplatsen.se

Floorballs

20 februari 2011 13:40

Tja!
Me realy like's your comments:-)
Ses!
//F

 
Julia

Julia

20 februari 2011 13:42

haha! du gör alltid så goa inlägg! förtsätt så :)

http://julianuu.bloggplatsen.se

Floorballs

20 februari 2011 14:05

Thanks Julia!
Ha det nice!
//F

 
ann-mitt-i-livet

ann-mitt-i-livet

20 februari 2011 15:59

Kommer på mig själv med att tokskratta:) Och samtidigt undra.... När tar ämnena slut?? Men i samma stund insåg jag att för Mr. Floorballs så blir det inga problems:))) Tack för skratten!
Ha det super! Ann

http://http/ann-mitt-i-livet.bloggplatsen.se

Floorballs

20 februari 2011 16:19

Tack!
Jag blir glad för att jag har mina
"stammisar", hoppas du prenumererar
hos bloglovin.se
Ha det bra!
//F

 
Ingen bild

Linnea

20 februari 2011 16:56

men det där har väll alldig hänt?
Hahahaha !!
Men isf får jag väll ta och akta mig då ;s

Floorballs

20 februari 2011 17:04

Tja!
Klart det INTE har hänt...men det har
hänt att folk haf storat problem med barnvakter:-(
Men det gäller ju inte alla förstås:-)
Ha det bra!
//F

 
Marie

Marie

21 februari 2011 01:04

Tack, tack för din kommentar :)
Blir så glad!

Din blogg är underbart skrattframkallande :D
Grym!

Ha det finast!

http://paintedbynumbers.bloggplatsen.se

Floorballs

21 februari 2011 02:15

Tack:-)
SES!
//F

 
judi

judi

21 februari 2011 09:58

Kul

http://judi.bloggplatsen.se

Floorballs

21 februari 2011 10:43

Tack snälla:-)
//F

 
Natta

Natta

21 februari 2011 10:38

Hahahahaha
kul inlägg :)
xD

http://deliciouscookie.bloggplatsen.se

Floorballs

21 februari 2011 10:44

Thanks!
Nice av dig:-)
//F

 
Joanna

Joanna

21 februari 2011 12:38

Hahaha!!

Klockrent!!

http://www.joannasblogg.bloggplatsen.se

Floorballs

21 februari 2011 13:20

Nice comment:-)
Ses!
//F

 
Åza

Åza

21 februari 2011 14:21

Tjohej! *kikar tillbaka*
haha =) Du har ju en störtkul blogg...
Hit kommer jag definitivt fler gånger =D
Ha det toppen!!!

http://aza.bloggagratis.se

Floorballs

21 februari 2011 16:32

Hej!
Du är så välkommen så:-)
Ses!
//F

 
Milla

Milla

25 februari 2011 15:11

Jag skrattade så tårarna sprutade! Din blogg är underbar... =)

http://www.mizzmilla.bloggagratis.se

Floorballs

25 februari 2011 16:03

Tack snälla=)
Ha det nice!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards