Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

MELODIFESTIVAL, KONDOMER & SÄKER SEX!

Av Floorballs - 27 februari 2011 01:00

Tja din "röst" i natten här  !!!


Sitter här med kaffet i handen och kan INTE sova, har

läst runt lite bland olika bloggar...!

Man blir ju skitless på alla som bara skriver om

"kvällens Lets dance" el "kvällens Melodifestival" har

man sett programmet vill man ju slippa "löjliga"

kommentarer överallt, ELLER...???

Har man INTE sett programmet (som jag) för att man

vill slippa "skiten", JA då vill man ju än mindre läsa om

det...haha!

Jag tycker visserligen att melodifestivalen, särskilt

finalen är ok, men INTE alla dessa 100-tals delfinaler

överallt!!!

Nja dags för nåt uppmuntrande nu...!


 

En gammal man kliver sakta på en fullsatt buss,

till sin förskräckelse erbjuder ingen honom nån

plats, så han får stå där med sin käpp!

Bussen svänger och han ramlar omkull.

En nioårig stöddig pojke hånskrattar & säger.

-Om du hade satt en gummigrej längst fram på

din pinne, hade detta INTE hänt...haha!

Då svarade den gamla farbrorn!

-Om din pappa gjort detsamma för knappt tio

år sedan, hade jag haft sittplats nu...haha!

(skrattar bäst som skrattar sist!)



 


Tre kvinnor fikade tillsammans och diskuterade

knep om hur de undvek graviditet.

Den första sa:

-Vi är katoliker så vi använder kondom i smyg!

Den andra sa:

-Vi är oxå katoliker, men vi använder "säkra"

perioder.

Den tredje sa:

Vi me, men vi använder "hink & tefatsmetoden" den

är kanonbra!

-Vad är det för en metod??? Sa tjejerna nyfiket.

-JO, jag är 185 lång & min man är 165 och vi har

alltid sex stående och min man står då på en hink...!

Och när hans ögon blir stora som tefat, sparkar

jag bort hinken...haha!

-Funkar ALLTID perfekt!!!


Nu ska jag (försöka) sova...!


 

Vi ses!

//F







 
 
Ingen bild

Caroline

27 februari 2011 04:53

Hihihi...du e bara bäst=)
Love you!
Carro

Floorballs

27 februari 2011 07:00

Thanks!
Like your comments:-)
SES!
//F

 
Jonnie

Jonnie

27 februari 2011 07:48

men de kanske inte e så konstigt att du inte kan sova om du dricker kaffe mitt i natten haha

http://www.Alwaysfabulous.se

Floorballs

27 februari 2011 07:51

Hahaha!
Det ligger väl nåt i det...!
SES!
//F

 
Cicci

Cicci

27 februari 2011 09:15

Skönt att läsa något roligt så här till morgonkaffe!! :D
Tror inte ett dugg på att kaffe påverkar hur man sover (inte sover). Kan hälla i mig en hel kanna och sen gå och lägga mig och tvärslockna, så det så...... eller kanske är det så att barnen har kört slut på mamman så hon måste ha den där kannan för att orka gå upp för trappan till sovrummet??
Ha en super-söndag!!//Cicci

http://ceciliaohlson.bloggplatsen.se

Floorballs

27 februari 2011 13:28

Tja!
Tack det samma, hoppas du kan
hålla "söndagsångesten" borta???
SES!
//F

 
kalle anka

kalle anka

27 februari 2011 15:41

AMEN, det är galet var melodifestivalenkommentarer kan ta sig fram överallt. vilken tidning eller vilket forum man är inne på. Är det inte nog med att det blockerar fyran varje lördag? :P

Roliga vitsar också, härligt såhär en trälig söndagseftermiddag.

http://daretospeak.blogg.se

Floorballs

27 februari 2011 15:47

Tack för åsikten=)
Ha det bra!
//F

 
Jessica

Jessica

27 februari 2011 17:48

Ha ha fy faen hoppas inte gubben bryter sina ben och även det tredje benet hahah

http://www.jessicasblogg.com

Floorballs

27 februari 2011 18:31

Ja det vore ju inte så nice direkt...?
SES!
//F

 
Rebecka

Rebecka

1 mars 2011 00:36

Lyckas alltid få mig ett gott skratt här :D

http://reebokia.bloggplatsen.se

Floorballs

1 mars 2011 01:37

Thanks Rebecka!
SES!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards