Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

NÄRA, TRISSLOTT, IDIOTER & LIVSFARLIGT!

Av Floorballs - 1 mars 2011 20:00

Hello dudes  !!!


Vad innebär det egentligen med att vara NÄRA?

 I helgen hade dom flesta fått lön så det var som

vanligt lååånga köer när jag handlade på stormarknaden.

När jag kom fram till kassan var det ungefär 15 kärringar

med fulla vagnar framför mig...!

Kunde då inte låta bli att höra (neej jag är INGEN tjuvlyssnare) två damer högjutt snacka framför mig...?

När den ena damen sa:


-Jag & Erland är minsann dömda till att vara NÄRA,

förra veckan var vi två nummer ifrån högsta vinsten på

lotto och veckan innan dess var Erland & Ben en centimeter ifrån att vinna på V75...!!!

-För att inte tala om hur nära jag varit på Triss...???

Hon började nästan lipa, men fortsatte:

-Vi är minsann dömda till att alltid vara NÄRA och det

är minsann det värsta straffet man kan få...!!!


Man kan väl diskutera det där med att vara NÄRA, alla

spel är ju uppbyggda så, för att inte tala om Trisslotter,

där får man av nån konstig anledning ALLTID får TVÅ

"tv-rutor" av tre möjliga...hahaha!!!

NJA, vet inte om ALLA håller med damen ovan om att

det VÄRSTA straffet man kan få:

-ÄR ATT VARA NÄRA...???


  Eller bonden med 10 starköl i sig och som BARA skulle

köra 800 meter...!!!


 

Sen har vi en annan kategori oxå, nämligen dom som

leker med att vara NÄRA...!!!

-Killar som ska vara tuffa inför varandra & visa att dom

är coola & orädda!

Vad sägs om dessa grabbar som ska ha grillfest med

en El-grill i poolen?

-BLAND DET ABSOLUT DUMMASTE JAG SETT...VILKA JÄVLA ASHOLES...!!!


 

Det var allt för ikväll, hoppas nån av er fått sig en

tankeställare...???


Några kommentarer?

Ha en riktigt trevlig kväll! // F



 
 
Ingen bild

Caroline

1 mars 2011 20:18

Hej.
jag är så NÄRA man kan komma till
att fria till dig..hihi!
Du e bara så bäst=)
Love you!
Carro

Floorballs

1 mars 2011 20:46

Tja!
Nu var jag ju NÄRA att bli generad...haha!
SES!
//F

 
Jessica

Jessica

1 mars 2011 20:21

Men nära skjuter ingen hare =)

http://www.jessicasblogg.com

Floorballs

1 mars 2011 20:47

Tja!
Nja, tyvärr inte...!
SES!
//F

 
Cicci

Cicci

1 mars 2011 23:13

Ha ha ha... skönt att man har din blogg att smyga in på när inte humöret är på topp och grejer går som man vill. Jag var också NÄRA i dag!! Att få biljäveln genom besiktningen.... men som sagt,bara NÄRA :D
Ha det bäst,gonatt//Cicci

http://ceciliaohlson.bloggplatsen.se

Floorballs

1 mars 2011 23:57

Hej Cicci!
Vilken otur med besiktningen=(
hoppas det löser sig utan att det
kostar "skjortan"???
Ha det superbra!
//F

 
spex66

spex66

2 mars 2011 12:01

Hejsan!
Ha ha jadu nära kan man ju diskutera lite hur man vill! Men jag håller inte med tanten om att det är det värsta "straffet" finns ju värre. Fast är man så mycket för spel som faktiskt är gjorda så så får man väl tänka till lite. Man kanske måste vara nära 100 gånger innan man vinner någon summa på kanske 500kr?.. Aja dessa gamlingar är annars för söta.
Bilderna gav en ett gott skratt i alla fall. men vad tänkte dom egentligen med på sista bilden? :O Det var i alla fall inga barn med i poolen som tur var. ;P

Kika gärna in på min blogg om du har någon minut över.
Mvh F

http://spex66.bloggplatsen.se

Floorballs

2 mars 2011 13:44

Tja!
Tack för ditt bra svar, håller med till 100%.
SES!
//F

 
Elinor

Elinor

2 mars 2011 15:00

Är den dära pool-bilden verkligen sann???
Asså isåfall är dom dumma i huvduderna!!!
Hallå fattar dom inte att el i vatten..
Asså dom är inte friska

http://www.mycatsandme.bloggplatsen.se

Floorballs

2 mars 2011 15:05

Bland det värsta jag sett, det är fullständigt LIVSFARLIGT att göra så!!!
SES!
//F

 
Marie

Marie

2 mars 2011 16:26

Herregud... Vilka bilder... :S
Man blir ju mörkrädd!!
Men din blogg är riktigt bra, alltid "mitt i prick" :)

Tack, tack för din kommentar hos mig, blev så glad! :)

Ha det finast!
Marie

http://paintedbynumbers.bloggplatsen.se

Floorballs

2 mars 2011 19:11

Tack Marie!
Ha det nice!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards