Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

FJÄRRKONTROLLER, LETAR, GÖMMA, LATMASK & SOFFA

Av Floorballs - 4 mars 2011 20:15

Hallå alla stammisar (och ni som snart blir det..haha)!!!


När man kommer hem från jobbet & barnen äntligen har

lagt sig, vad är då skönare än att sätta sig i soffan

och bara "softa" och pusta ut...???

-INGET KAN MÄTA SIG MOT DETTA, ELLER?

Tyvärr för oss flesta åker gärna "tröstätar skålen"

fram med div kaloribomber i, but who gives the fuck???


MEN nu kommer det jävliga störande moment som

"ALLTID" händer:

-VAR FAAN ÄR FJÄRRKONTROLLEN...???

Känner du igen dig?

-Finns det sand i sahara...såklart man känner igen

sig, fattar inte hur en satans liten dosa bara kan

förvinna...???

Alla precis ALLA ska delta i sökandet...NU!!!


 


Ibland finns det ju förstås förklaringar:

-Sätt dig aldrig framför Lets Dance utan att ALLA

fått sitt, då blir du garanterat utsatt för hämdaktioner!!!


 

Och fråga ALDRIG din sovande man om var fjärrisen

är, för en mans drömmar om fjärrkontroller kan se minst

sagt annorlunda ut...haha???


 

Och har du en lat man, då är väl drömmarna än

värre, antar jag...???


 

Okey, hoppas ni har hittat er fjärris nu och va lite

försiktiga med kalorierna där hemma...hahaha!!!


Trevlig helg // F










 
 
Cicci

Cicci

4 mars 2011 20:33

Jag undrar ju... VARFÖR SÅ MÅNGA kontroller??? En till TV, boxer,ljud,dvd,Tv-spel.... hittar man 1 så är det garanterat FEL kontroll.
Jag vet, man kan skaffa multi kontroller men... dom är skitkrångliga att programmera och om den försvinner så är det ju kört :)
Popcorn blir det här i kväll så ganska "nyttigt"
Ha en super helg!!
//Cicci

http://ceciliaohlson.bloggplatsen.se

Floorballs

4 mars 2011 21:49

Hej!
Men visst stämmer det, fattar inte var alla fjärrisar tar vägen...Och tappar man dom i golvet kan de av nån anledning dra iväg en kilometer...haha!
Poppcorn låter bra!
Ha det kanon!
//F

 
Ingen bild

Caroline

4 mars 2011 20:45

Fanemej ditt bästa inlägg
hittils...hihi=)
Jag bara älskar dig=)
Hur får man ditt tele då?
Carro

Floorballs

4 mars 2011 21:51

Tack så jättemycket=)
Du är alltid så snäll, lämnar dock
inte ut nåt tele, sorry!
Ha en trevlig helg!
//F

 
Jessica

Jessica

4 mars 2011 20:52

Hahaha så kul känner igen mig lite förutom ringen sånt biter inte på mig hahahaha!

http://www.jessicasblogg.com

Floorballs

4 mars 2011 21:53

Tja!
Visst är det crazy och dom kan ju ta sig
under soffan TROTS att det inte finns plats!
Men det där med ringen undrar jag allt?
-Heter det inte ring så spelar vi...hahaha???
SES!
//F

 
Jessica

Jessica

4 mars 2011 22:20

Ja fast det går ju faktiskt på radion = ) haha

http://www.jessicasblogg.com

Floorballs

4 mars 2011 22:21

Tja!
Är det RIKTIGT säkert det...haha?
Ha det toppen!
//F

 
Marie

Marie

5 mars 2011 01:48

Haha, önskar jag hade en katt som kunde utföra hämndaktioner i min lägenhet!
Skulle varit tufft :D

Tack för ett roligt inlägg!
Och ha en härlig helg!

http://paintedbynumbers.bloggplatsen.se

Floorballs

5 mars 2011 03:03

Hej & tack!
Yes visst vore det väl bra med
en sån katt...haha!
Ha en superhelg du me=)
//F

 
Ingen bild

Sanna.G

5 mars 2011 07:21

Du är bara så hilmla bäst=)
Tänk om det ändå fanns fler som
du?
/Sanna

Floorballs

5 mars 2011 09:19

Tack det värmde=)
Men så jävla bra vet jag inte
om jag är...?
SES!
//F

 
Elinor

Elinor

5 mars 2011 09:40

Ja jag vet det är ibland jättesvårt att hitta fjärren

http://www.mycatsandme.bloggplatsen.se

Floorballs

5 mars 2011 10:01

Tja!
De är ju sjukt svårt ibland..haha!
SES!
//F

 
Ingen bild

Tessan

5 mars 2011 10:13

Dina skämt dom är rent ut sagt
genialiska med passande bilder.
Fattar inte hur du lyckas?
Besöker alltid din blogg när jag är deppig
& annars också för den delen!
Tack för att du finns=)
Kram/Tess

Floorballs

5 mars 2011 13:49

Hej & jättetack!
Man blir ju nästan rörd..haha!
Och SÅ bra är jag ju inte...?
Ha det bra!
//F

 
Sandra

Sandra

6 mars 2011 14:25

Hahaha... :)

http://scenbloggen.com/sandramagnusson

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards