Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

SJUK, DRÖMPRINS, DRÖMPRINSESSA, SKITSÄNG & VAR FÖRSIKTIG!

Av Floorballs - 8 mars 2011 11:15

Hej alla stammisar & ni som snart blir  !!!


Jag ligger tyvärr hemma och är sjuk, men ska försöka

få till en liten hälsning från sjukstugan...!


 

Tror jag fått magförgiftning, det är väl nåt skit man

tryckt i sig, faan oxå!!!

Tur att man INTE köpt IKEAS nya miljövänliga & svanen-

märkta enkelsäng???

-Klart att vi ska tänka på miljön!

-MEN NU FÅR DET VÄL FAAN VARA NOG...SKA VI INTE

ENS KUNNA SOVA ORDENTLIGT...???


 

-VILKET JÄVLA SKÄMT...hahaha!!!


Och till alla er som drömmer om att hitta er "drömprins"

el "prinsessa" på nätet?

-Var försiktiga ibland är han (eller hon) INTE riktigt som

dom utger sig för att vara...hahaha!!!


 

MEN det finns förstås UNDANTAG så är du FÖR försiktig

så riskerar du att MISSA "drömpartnern"...???


Många sjuka hälsningar!

//F

 
 
Ingen bild

Caroline

8 mars 2011 11:30

Vilket svin den där killen..hihi!
Krya på dig nu.. du e bäst=)
I love you!
Carro

Floorballs

8 mars 2011 14:33

Tack=)
Ha det nice!
//F

 
ann-mitt-i-livet

ann-mitt-i-livet

8 mars 2011 13:48

KRYA PÅ DIG!! Ser fram emot nya "sjukt" roliga inlägg (nu fick jag till det)
Ha det bra! Ann

http://http/ann-mitt-i-livet.bloggplatsen.se

Floorballs

8 mars 2011 14:32

Hej & tack!
Ha det gott!
//F

 
Cicci

Cicci

8 mars 2011 14:20

Åhh, välkommen i sjuk-klubben.
Krya på dig//Cicci

http://ceciliaohlson.bloggplatsen.se

Floorballs

8 mars 2011 14:31

Tack Cicci!
Ha det bra!
//F

 
Ingen bild

Annika.M

8 mars 2011 17:07

Din blogg gör mig så glad=)
Hoppas du orkar fortsätta?

Många Kramar
Annika

Floorballs

8 mars 2011 18:07

Tack!
Får se om jag orkar?
Ha det bra!
//F

 
Elinor

Elinor

8 mars 2011 17:48

Åhh stackare,jag har också varit sjuk men är frisk,men krya på dig!!!

http://www.mycatsandme.bloggplatsen.se

Floorballs

8 mars 2011 18:09

Hej & tack!

Bra att du är frisk iaf?
SES!
//F

 
Marie

Marie

8 mars 2011 23:33

Usch usch för att vara sjuk... :S Hoppas du får krya på dig illa kvickt!!

http://paintedbynumbers.bloggplatsen.se

Floorballs

8 mars 2011 23:42

Tja!
Tack för att du bryr dig=)
SES!
//F

 
Sassah

Sassah

9 mars 2011 12:22

Hejsan :D
jag är kanske lite ung för att skriva här men jag tycker din blogg är super rolig!
Jag gillar din blogg enormt mycket!
Jag tippsar dig på min blogg nu.
Hejdå!
Kram Sassah

http://www.sandrahaggren.bloggplatsen.se

Floorballs

9 mars 2011 13:39

Tja Sassah!
Vad glad jag blir=)
Tack så hemskt mkt!
Ingen är för ung el för gammal
för min blogg...!
Ha det bra!
//F

 
Ingen bild

Erika Eriksson

9 mars 2011 13:41

Blir så glad av din blogg=)
Du e bara bäst tycker jag!
Kramar
E.E

Floorballs

9 mars 2011 14:15

Hej & tack=)
Det var snällt av dig=)

SES!
//F

 
Ingen bild

Dagens-blondie

9 mars 2011 18:20

Tja sjuka är ju mitt jobb!! så lite dubbelmoral har jag ju. :)
Krya på dig!

Floorballs

9 mars 2011 20:19

Hej & tack=)
Vi ses!
//F

 
Jonnie

Jonnie

9 mars 2011 19:54

haha ja jag tycker att de e en fruktansvärd människa haha

http://www,Alwaysfabulous.se

Floorballs

9 mars 2011 20:17

Hahaha!
Ja inte var det väl nån drömprins iaf???

Ha det bra!
//F

 
Ingen bild

lins

9 mars 2011 22:57

gör mera cashtips ;*

Floorballs

10 mars 2011 04:59

Hej!
OK, ska klämma in nåt bra
snart?
SES!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards