Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

BOSTADSBRIST, SKILLNADER MELLAN KÖNEN & LUGN & RO I FRAMSÄTET

Av Floorballs - 14 mars 2011 18:45

Tja alla!


Apropå bostadsbristen i stora delar av vårt land, som

gör att yngre ofta tyvärr tvingas bo hemma mycket längre

upp i åldrarna.

Så läste jag en "idiotisk politiker" i 60 årsåldern kläcka ur sig detta häromdagen:

-Med tanke på den tekniska utvecklingen där folk numera

har platta tv-apparater & små bärbara datorer som tar mindre plats, så borde ungdomarna kunna klara sig på sk microlägenheter runt 12-15m2?

-VILKET JÄVLA ASHOLE!!!


Många 30-40-talister har redan "plundrat" det här landet på så mycket pengar de senaste 30-åren, det är faan

värre än en JULGRANSPLUNDRING...!!!

Dom har ett stort ansvar över dagens situation med bla bostadsbrist och hög utlandsskuld (dvs de tusen miljarder 1000.000.000.000kr som vi har i skuld utomlands)

Dom sitter ofta i färdigbetalda hus eller har sålt dom

med miljonvinster (detta gäller inte alla förstås, men alltför många tyvärr).

Varför kan INTE dom bo mindre då?

JO, därför det har tydligen INTE blivit mindre utrymme

med deras platt-tv...hahaha???


 


Ok han är man, men det gäller en del kvinnor oxå!

Visserligen tänker vi män & kvinnor lite olika om saker &

ting.

-Men vi SER oxå olika på saker å ting i många fall...!!!


 

Visst ligger lite sanning i denna bild, ELLER HUR???


Måste oxå berätta om en helt annan sak...!

-OSS KILLAR EMELLAN!

Visst faan är det jobbigt ibland att köra bil långt tillsammans med vissa kvinnor i framsätet?

Dom ska alltid gapa typ:

-Åhh sakta ner nu?

Vad gör du för nåt?

-Du är ju fullständigt livsfarlig i trafiken!

Osv...!

Känner ni igen ER, jag trodde väl det...haha!
Men nu har äntligen RÄDDNINGEN kommit:

-SÄKERHETSBÄLTET X5000 ULTRA DE LUXE



 


Några kommentarer?

Ha det superbra // F

 
 
Sassah

Sassah

14 mars 2011 19:28

HAHAHA!! varför är du så rolig?
Jag diggar din blogg enormt mycke!
Ha det bra !
// Sassah

http://www.sandrahaggren.bloggplatsen.se

Floorballs

14 mars 2011 19:31

Hej Sassah!
Tack så jättemycket=)
Hoppas du prenumererar hos bloglovin?
Ha det jättebra!
//F

 
Ingen bild

Caroline

14 mars 2011 19:33

Hihihi!
Du är bara bäst=)
Love you!
Carro

Floorballs

14 mars 2011 20:07

Tack Carro!
Snällt av dig=)
SES!
//F

 
Jonnie

Jonnie

14 mars 2011 20:52

haha , ja de känns som vi har ganska lik humor haha

http://www.Alwaysfabulous.se

Floorballs

14 mars 2011 21:01

Tja!
Jag tolkar det som en "komplimang"..haha!
Ha det kanon!
//F

 
Jessica

Jessica

14 mars 2011 21:41

Bilderna i speglen stämmer perfekt känner igen storlek elefant hahah. Däremot kan jag inte hålla med om bilkörningen. Jag skulle aldrig gnälla för jag gillar inte att köra bil nåt vidare, jag gör det för att jag måste.. Hade varit glad jag hade fått åka med så jag hade varit tyst haha

http://www.jessicasblogg.com

Floorballs

14 mars 2011 21:48

Hej!
Det där med bilkörningen gäller förstås inte alla, men jag tror många känner igen sig...?
Sen kan det förstås lika gärna vara en "gnällgubbe" som får sätta på sig "X5000-bältet" iaf i min bil...haha!
SES!
//F

 
Marie

Marie

14 mars 2011 23:34

Haha :) Träffsäkert inlägg, alltid lika roande att läsa dina betraktelser! :)
Angående jobbet får jag se fram emot sommaren och sommarschemat härnäst. Ska bli härligt med rutiner igen! Men tills dess får jag försöka öva upp mig genom "självtvångsmetoden", om det nu finns en sådan..? Har inte gått så bra hittills, borde sova - NU!
Ha det finast! :)

http://paintedbynumbers.bloggplatsen.se

Floorballs

14 mars 2011 23:59

Hej!
Tack för din kommentar=)
Hoppas det löser sig med
jobbet?
SES!
//F

 
Cicci

Cicci

16 mars 2011 09:04

Ha ha ha.. kul som alltid men jag kan lova dig att när JAG kör så är det karln brevid som gnäller :D
Ha det BÄST!!!//Cicci

http://ceciliaohlson.bloggplatsen.se

Floorballs

16 mars 2011 10:41

Tja!
Självklart passar bältet till BÅDA könen..haha!
Ha det fint!
//F

 
Stina

Stina

18 mars 2011 16:34

Angående körandet så beror de ju på hur man kör. Inte vilket kön personen som kör har. Står de 90 på skylten ska man köra 90 inte 130.. Men det förstår inte vissa människor. "Snabbt är kul!" .. Tills de tar stop ja. Den tvärniten är nog inte speciellt rolig när personen i fråga vaknar upp på intensiven några veckor senare.. eller i värsta fall inte vaknar upp alls...

http://guchie.blogg.se

 
ebba :)

ebba :)

12 april 2011 16:35

hhaha!! Älskar din blogg!!
Läs gärna min!

http://www.graversen.bloggplatsen.se

Floorballs

12 april 2011 16:50

Hej & tack=)
Ska såklart kolla din!
SES!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards