Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

GAYTEST, RÄDD, LÄSKIGA FILMER & GLIMTEN I ÖGAT!

Av Floorballs - 17 mars 2011 18:15

Hej alla!


Det glädjer mig att många av er visade intresse för att

starta egen reklam på bloggen och ett 20-tal har oxå

gjort det...!

-Bra för ni har ingenting att förlora & ni slutar precis när

ni vill!

-Det är ju även smart att tex boka sin egna resa el köpa

nåt själv via bloggen, det blir ju inte dyrare för dig ändå!


Men nu till dagens ämne:

GAYTESTET!


 

OBS! Att detta förstås INTE skall ses som nåt negativt

mot ER som är gay, tvärtom ha glimten i ögat när ni

tittar på dessa två läskiga filmer...???

Men det är 100% sant, en slags "extrem dolda kameran"

som är jättepopulär i USA!




Hoppas ni tyckte det var roligt & hur skulle ni själva ha

hanterat situationen...GAY OR STAY???

-Det kanske är lite gayvarning iaf...haha???

Och som sagt är du redan gay så ta det med ro?


Några kommentarer?

Ha det bra! // F

 
 
Ingen bild

Caroline

17 mars 2011 18:38

Kul o riktigt läskigt..hihi=)
har aldrig sett ngt liknande
Love you=)
Carro

Floorballs

17 mars 2011 18:52

Tja!
Jag snubblade oxå in på denna serie, hade
aldrig hört talas om den förut...?
Riktigt rolig & skrämmande på samma gång=)
Ha det bra!
//F

 
Baraa

Baraa

17 mars 2011 19:31

En underhållande och roligt inlägg!

http://person.bloggplatsen.se

Floorballs

17 mars 2011 20:22

Hej & tack!
Ha det nice!
//F

 
Jessica

Jessica

17 mars 2011 21:54

Ha ha skitroliga var de =)

http://www.jessicasblogg.com

Floorballs

17 mars 2011 23:15

Tja!
Ja visst var det=)
Ha det nice!
//F

 
Ingen bild

Annika.M

17 mars 2011 22:05

Hej
Jag har det så tufft i mitt liv just nu.
Du är verkligen mitt ljus i mörkret=)
Tack för att du finns=)
Annika

Floorballs

17 mars 2011 23:16

Hej!
Nja så bra är väl inte bloggen, men
kul att den får dig på lite bättre
humör iaf=)
Ha det bra!//F

 
Ida

Ida

17 mars 2011 22:12

Humor är det som får jorden att gå runt! ;)

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Floorballs

17 mars 2011 23:19

Hej!
Ja visst är det viktigt att få sig
ett litet skratt ibland, det behöver
nog alla?
SES!
//F

 
Marie

Marie

17 mars 2011 23:05

Haha! Kul klipp!!
Jag blev nog lika rädd som killen i den andra videon... Den var riktigt läskig!! Fast jag hade då aldrig gått tillbaka in i rummet igen. Åtminstone inte utan gevär... ;D
Scenariot i den första videon vet jag inte om jag gått på dock... Är nog lite för realistisk lagd för det. Men man vet aldrig!
Är nog lite gay helt enkelt ;)
Ha det så fint!!

http://paintedbynumbers.bloggplatsen.se

Floorballs

17 mars 2011 23:21

Tja!
Jag håller med dig, den första borde
man absolut inte gå på, den andra var
ju lite mer creepy!
Bra att du inte är gay då iaf=)
Ha det super!
//F

 
Jonnie

Jonnie

18 mars 2011 03:33

haha helt jävla underbart hade förmodligen regerat likadant haha

http://www.Alwaysfabulous.se

Floorballs

18 mars 2011 04:04

Tja!
Tack Jonnie & trevlig helg=)
SES!
//F

 
Ingen bild

anony

18 mars 2011 18:18

KAN INTE SE KLIPPEN!!
kan alltså int göra testet :(

Floorballs

18 mars 2011 18:29

Hej!
Konstigt det måste va nåt med din dator,
synd?
Prova igen senare.
//F

 
Ingen bild

Linda

18 mars 2011 18:24

Fullständigt lysande blogg=)

//Linda

Floorballs

18 mars 2011 18:30

Hej & tack!
Ha det nice!
//F

 
anna

anna

19 mars 2011 12:00

bli medlem på bloggtrafik och få mer läsare , det fick jag iaf sen jag blev medlem puss ,<3

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=annalrsn

http://annalrsn.bloggplatsen.se

Floorballs

19 mars 2011 13:15

Tja!
Ska fundera på saken iaf
SES!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards