Direktlänk till inlägg 16 april 2011

TONÅRINGAR, OSTÄDAT, RUTTNA & SITTA PÅ SITT RUM.

Av Floorballs - 16 april 2011 08:00

HEEEJ!!!
Tonåringar, vilken planet kommer dom ifrån?
Alltså jag förstår att det inte alltid är så lätt att
vara tonåring...?
Men att sitta framför datorn med stängd dörr på
sitt rum halva nätterna (ibland hela), är det inte
urtråkigt, ELLER???
-TIMME UT OCH TIMME IN SAMMA SAK...???
Själv skulle jag "totalruttna" på en sån enformig
tillvaror, men INTE dom...haha?
Sen har vi ju det här med städningen...är det så
mycket begärt att man åtminstone håller rent på
sitt egna rum, ELLER???
 
Så himla farligt kan det väl ändå inte vara att lägga 15 minuter om dagen, dessutom blir det ju mycket mer
trivsamt oxå.
Man ruttnar VERKLIGEN på att behöva tjata flera gånger
INNAN det händer nåt.
Och snälla..har man FÖR ALLAS skull köpt en ny soffgrupp för över 45.000kr
-SE TILL ATT VARA LITE RÄDD OM DEN DÅ FÖRFAAN???
   
 
Kan vi få se lite uppryckning nu grabbar & tjejer som
känner sig träffade...?
Och en sak till, är sopkorgen / soppåsen helt överfull..
-Snälla byt den då, UTAN att man ska behöva säga till?
Lägg INTE mer skräp lääängst upp så att allt "rasar"...
utan byt påse direkt & gå ut med den gamla!
 
-DET ÄR INTE FRÄSCHT FÖR NÅN!!!
 
                                  
 
 
Ha en trevlig (hjälpsam) helg // F 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Ingen bild

Caroline

16 april 2011 09:01

Bra man kan inte annat än att hålla med
till 100%...hihi!

Love you:)
Carro

Floorballs

16 april 2011 14:48

Hej!
Tack för din kommentar=)
Inte mitt roligaste inlägg direkt, men
tyvärr ganska sant..haha!
SES!
//F

 
Jessica

Jessica

16 april 2011 15:39

Håller med men det är väl så det i fortsättningen kommer vara iaf tyvärr =(

http://www.jessicasblogg.com

Floorballs

16 april 2011 18:19

Hej!
Vissa krav MÅSTE man kunna ställa...?
Att INTE tömma sopor & städa sitt rum,
det är ju bara lathet och inget annat,
ELLER???
Men visst måste man oxå ta hänsyn till
att det är jobbigt att va teenis...haha?
SES!
//F

 
Ingen bild

Fia

16 april 2011 18:26

Jag gillar dina träffsäkra inlägg:)
Kramar:)
Hälsningar/Fia

Floorballs

16 april 2011 19:33

Hej & tack=)
Ha det bra!
//F

 
Ingen bild

susanne

17 april 2011 01:01

Hej du!
Haha! Ja visst är tonåringar helt otroliga:):). Jag besitter 2 av denna sort här hemma. Och det är mellan tjejen som är värst( snart 17 år).
Vi kan sitta mitt emot varandra vid köksbordet, men för allan del. Tro inte att hon hört ett ord av vad man har sagt :):) men sedan kan hon flyga upp med blixtens hastighet. - Vad är det nu? -Jag fick ju ett SMS. Hörde du inte det? Då har det kommit ett litet svagt buzz ljud ifrån hennes rumm. Det hör hon, men inte att jag pratar med henne rakt över bordet, haha! Då är det ingen fel på hörslen.
Sedan har vi fenomenet skit tvätt??? Varför kommer den aldrig längre än till sovrummsgolvet?? Där skall man då behöva hoppa häck ifall man skulle behöva gå in och typ: vattna blommorna..
Lathet! Slughet! dom vet så jävla väl att man som förälder inte har lika bra tålamod...Så allså är det bara att vänta...Tidsnog får morsan spader och plockar upp. Och då kan man ju likaväl spela lite data spel och messa med polarna undertiden man intar rygg läge och väntar;P
/ Kram Suss

Floorballs

17 april 2011 03:42

Hahaha!
Bättre & utförligare går det väl inte
att beskriva en tonåring, BRA Sussie=)
En extra poäng för de där med sms-ljudet...!

Ha det bra:)
//F

 
hanna

hanna

17 april 2011 12:26

Jag håller med dig. Så lätt att hålla det städat på en trivsam nivå och det är väl egentligen inte speciellt mycket begärt?
Kramar

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Floorballs

17 april 2011 15:11

Hej & tack=)
Vi ses!
//F

 
Ingen bild

dagens-blondie

18 april 2011 15:39

Redan infört till mina pojkar att ingen veckopeng och spelande/surfande om de inte städar sitt rum,
och dukar matbordet. De är "bara" 7 och 8 år men
vet reglerna. Aebete = Pengar och nöje!!
Haha en sträng bull mamma!! ;)
/ dagens-blondie

Floorballs

18 april 2011 15:40

Bra jobbat av dig=)
Dom kan ju om dom bara vill...haha?

Ha det nice!
//F

 
kaffehörnan

kaffehörnan

19 april 2011 22:23

Hej hopp i koppen, här är jag
Du har en otroligt bra o rolig blogg

http://www.kaffehornan.se

Floorballs

19 april 2011 23:28

Hej & jättetack=)
Ha det bra!
//F

 
Annika Isaksson

Annika Isaksson

1 maj 2011 10:42

Det lilla jag har hunnit läsa din blogg så kan jag säga att jag tycker att den är helt sjukt mitt i prick och jag får mig ett gott skratt. Det är nog för att jag känner i gen mig på en del punkter;) Måste visa denna blogg för min man, återkommer för mer läsning // Annika

http://annikais.bloggplatsen.se

Floorballs

1 maj 2011 11:00

Hej!
Tack för en jättesnäll kommentar:)
SES!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards