Direktlänk till inlägg 16 april 2011

FÄLLOR, MORGONTRÖTT, KVÄLLSSURFANDE & OTROGEN!

Av Floorballs - 16 april 2011 20:28

Hej alla!








                                                                                                  

Några bra tips & fällor för en enklare vardag?

Hur många av Er har INTE ständiga problem med att

få upp er tonåring el maka/make i tid på morgonen...?

-MÅNGA AV ER ANTAR JAG!

Brukar dom trycka på den förhatliga "Snoozeknappen"

som stoppar larmet tillfälligt?

-JAG MISSTÄNKTE VÄL DET...!


      

Hur är det med kvällarna och surfandet då?

-JASSÅ JAG MISSTÄNKTE VÄL DET, MEN SJÄLVKLART HAR

JAG LÖSNINGEN!!!








 

OK, nu har vi löst dessa "enkla" problem, men är det värre

saker så blir det såklart lite svårare.

Fick mail från en ledsen tjej, hennes man var ständigt OTROGEN

och dessutom var han psykopat...!

-NJA DETTA BLEV FÖRSTÅS EN ANING SVÅRARE, MEN PROBLEM

ÄR VÄL TILL FÖR ATT "LÖSAS"...HAHA???

Denna "maskin" lär göra susen, han lär INTE kunna gå på flera

dagar och har du RIKTIGT TUR så kommer han INTE kunna göra

"andra saker" på mycket lååång tid framöver...!!!

-LAGLIGT ÄR DET DESSUTOM!


 

Dröm inga mardrömmar om dessa maskiner nu, tvärtom!

Ha en riktigt trevlig helg.


SES // F 
















































































































































































































































































 
 
Ingen bild

Caroline

16 april 2011 21:28

Asså det här va ett sjukt bra inlägg:)
Nu får du ge dig med din anonymitet
jag vill veta mer om dig..please?

Love you:)
Carro

Floorballs

16 april 2011 21:48

Hej!
Tack för en snäll kommentar=)
Jag ÄR & FÖRBLIR dock anonym...sorry!
Ha det bra!
//F

 
Lillrikas

Lillrikas

16 april 2011 21:33

Hahaha!! Sjukt kul!! :D Här är det dessvärre jag som snoozar men okej, jag skulle behöva en råttfälla...haha!

http://lillrikas.webblogg.se

Floorballs

16 april 2011 21:46

Tja!
Tack för en nice kommentar=)
PS! Råttfällor finns från 13kr
på stormarknaden...haha!
SES!
//F

 
Ingen bild

Nina.L

16 april 2011 22:35

Vilken kanonbra blogg med coola bilder du har
me like;)

/Nina

Floorballs

16 april 2011 23:07

Hej & jättetack=)
SES!
//F

 
Jessica

Jessica

16 april 2011 22:51

Jag snoozar aldrig, men sen om jag går upp det är ju en annan femma =) Men datorfällan gillade jag INTE ALLS den får aldrig bli verklighet =)

http://www.jessicasblogg.com

Floorballs

16 april 2011 23:06

Tja!
Haha...ja smaken är ju olika som tur
är=)
SES!
//F

 
Lillrikas

Lillrikas

16 april 2011 22:51

I <3 your blog!!

Kan absolut tänka mig att krosslänka...problemet är att jag inte har nåt som heter länkar. Vill få dit det så jag ska kolla med min bloggdesigner som det går att fixa.

Men jag har länkat från mitt facebook för din blogg måste fler få syn på. Det är ju så hysteriskt kul!! :D Ska oxå tipsa mina läsare i ett inlägg på min blogg. Kram!

http://lillrikas.webblogg.se

Floorballs

16 april 2011 23:11

Hej & jättetack:)
Jag har redan lagt upp dig bland
mina vip-länkar.
(menyraden längst ner under reklamen)
Ha det bra!
ses!
//F

 
hanna

hanna

17 april 2011 12:23

Hoho!
Snoozeknappen är ju fruktansvärt svår att hålla sig ifrån. Jag är extremt bra på att snooza. Om jag inte måste gå upp så kan jag snooza en timme (sedan ständer mitt alarm av sig av sig självt) och i värsta fall sätter jag då på ett nytt larm och snoozar en till timme!
Haha.
Ha det jättebra :)!

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Floorballs

17 april 2011 15:13

Hahaha=)
Livsfarligt med den där "snoozeknappen" men
jag förstår om du vill ligga & dra dig en
stund...?
Stor risk dock att man försover sig=(
Ha en härlig dag:)
SES!
//F

 
Ingen bild

anthonpajuvirta

18 april 2011 14:15

Tja, diggade den där identitets grejen skarpt, egentligen det mesta här var kul, http://anthonpajuvirta.bloggplatsen.se/ jag lägger upp mina teckningar på min blogg, har tänkt rikta in mig lite på satirbilder, kolla gärna och kommentera:) än så länge finns det inga satirbilder.

Floorballs

18 april 2011 15:39

Hej!
Kul att du gillade bloggen, jag kikar såklart
förbi din snart, allti nice med satirbilder=)

Ha det bra!
//F

 
Erika(jyringen)

Erika(jyringen)

18 april 2011 23:36

synd bara att det är jag som är i behov av dom första två musfällorna..är hopplös till båda! :P

http://jyringen.blogg.se

Floorballs

19 april 2011 02:05

Hej!
Hoppas "musfällorna" hjälper...och att du
INTE får några blåmärken på fingrarna..haha?

Ha det bra!
//F

 
Baraa

Baraa

18 april 2011 23:46

Haha sjukt kul. En helt makalös blogg måste man säga

http://person.bloggplatsen.se

Floorballs

19 april 2011 02:05

Hej!
Tack för en snäll kommentar=)
SES!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards