Direktlänk till inlägg 24 april 2011

TA ALDRIG UT SEGERN I FÖRSKOTT???

Av Floorballs - 24 april 2011 10:00

Hej alla!!!


TA ALDRIG UT SEGERN I FÖRSKOTT???

Jag brukar inte lägga ut filmklipp på bloggen, men denna

dag bara MÅSTE jag göra några undantag...!

-Klantigare får man nämligen leta efter...LÄNGE...haha???


OBS! Det är korta klipp, inget lååångdraget!















Ja, vad ska man säga EGENTLIGEN...inte mycket mer än... vänta tills du kommer imål nästa gång, INNAN du börjar fira någon seger....haha???

På tal om seger & pengar, hoppas alla ni som vill tjäna pengar med reklam på Er blogg el hemsida, har öppnat ett gratis konto hos "Tradedoubler" än, annars kommer en ny chans här:

-Klicka bara på DEN LJUSBLÅA bannern precis här bredvid -----> under "besöksräknaren, märkt "Tradedoubler"  du igång på 10 minuter, jag hjälper gärna till om du har några frågor el behöver annan hjälp?


Ha en fortsatt trevlig påsk & ta det lungt med all god mat så att ni INTE får lika ont i magen som mig...haha???

SES // F





 
 
Ingen bild

Hanna

24 april 2011 16:12

Hahaha!
Skitrolig blogg:D

Floorballs

24 april 2011 16:22

Thanks:)
Ha det bra!
//F

 
bri

bri

24 april 2011 16:59

jag undrar, hur tog du bort din presentation?

http://chilipralin.bloggplatsen.se

Floorballs

24 april 2011 18:25

Hej!
Förstår inte riktigt vad du menar, men antar
att det är i menyraden?
Gå bara in på "inställningar" välj "menyavd" välj "redigera"...där markerar du allt du vill "ta bort", tryck på "ok" längs ner, sen är det klart!
SES!
//F

 
J.

J.

24 april 2011 17:58

Haha, ajdå vilken otur !

http://notorious.bloggplatsen.se

Floorballs

24 april 2011 18:23

Tja!
Nja det var väl "aningen" självförvållat oxå..tyvärr?
SES!
//F

 
Lollo/faktiskt en invadrare som kan svenska

Lollo/faktiskt en invadrare som kan svenska

24 april 2011 22:18

JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ SMÅ BLOGGAR SOM BLOGGAR OM SAKER BARA FÖR ATT BLI ''KÄNDA'' DU ÄR EN LITEN (SAK SOM JAG INTE FÅR SÄGA) SOM MÅSTE SKAFFA ETT LIV

VET DU VARFÖR INVADRARE TAR ILLA UPP NÄR FOLK ÄR RASISTER/NASISTER MEDLEMMAR I KKK?

jo för DE har inte gjort nått KANSKE ngn annan har tänk med de du har fåttt

ska anmäla din blogg

http://www.lozz.bloggplatsen.se

Floorballs

25 april 2011 07:10

Jag kan inte mer än bara skratta åt dina
löjliga påhopp och jag undrar VEM av oss
som har en "LITEN SMÅBLOGG"...egentligen???
En fråga till dig?
-Om du nu hatar den här bloggen så mycket, vafaan ska du in här hela tiden och lägga menlösa kommentarer för???
Jag blir så trött på folk som inte kan respektera att människor tycker lite olika och att man ska bli kallad "Rasist" bara för att man har åsikter i ämnet?


//F

 
Lillrikas

Lillrikas

24 april 2011 22:37

Åh det var klantigt. Men kan inte låta bli att tycka liiite synd om stackarn...

Borde verkligen fixa till reklam på min blogg men det blir inte. Tycker det är så roligt att skriva så varför inte tjäna en slant på en om samma gång... :-)

http://lillrikas.webblogg.se

Floorballs

25 april 2011 02:06

Hej!
JO de'klart det är lite synd om dom, särskilt cyklisten som kanske cyklat 10-15 mil...!
SES!
//F

 
Jessica

Jessica

25 april 2011 10:08

Ha ha men snälla nån vad pinsamma =) "Men den som gapar gapar mycket mister ofta hela stycket" hahahah

http://www.jessicasblogg.com

Floorballs

25 april 2011 14:50

Hej!
Håller med dig, men det är förstås lite
synd om dom ändå!
SES!
//F

 
Elinor

Elinor

25 april 2011 10:41

Hej!!!
Bra inlägg!
Men där på Treduobler (stavning)
Så stod det att när jag hade känat pengar så skulle min mamma betala skatt!
Och sen när vi valt att jag vill ha djurförsäkringar och sånt på bloggen funkar det inte,vi fattar ingenting jag och mamma! help os!

http://www.mycatsandme.bloggplatsen.se

Floorballs

25 april 2011 15:01

Hej!
Jag har skickat ett svar till dig, när det
gäller skatt så dras skatt på allt man tjänar.
Ha det bra!
//F

 
Hanna

Hanna

25 april 2011 15:58

Haha! klippen var lite roliga. Får mig att tänka på vinteros i år. Det var ju någon skidtävling där vinnaren gjorde något liknande... fast utan att tabba sig då. han var så långt före de andra att han åkte baklänges in i mål. Tycker nästan att det är bra att de trillar här för det är lite kaxigt på ett otrevligt sätt att göra så. Och sen är det ju roligt för oss att titta på när de misslyckas!

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Floorballs

25 april 2011 18:22

Hej!
Kul att du tar upp det där med norrmannen
Northug som ville psyka svenskarna i årets
vm på längdskidor i Norge...synd att han inte ramlade...haha?
SES!
//F

 
Cicci

Cicci

26 april 2011 16:20

He he he.. ja vad ska man säga!!? Klantarslen :)
Ha en superbra dag, CU// Cicci

http://ceciliaohlson.bloggplatsen.se

Floorballs

26 april 2011 16:52

Hej!
Tack det samma:)
SES // F

 
MEREI

MEREI

28 april 2011 01:26

- Haha din blogg är för bra!

http://dajeroma.blogg.se

Floorballs

28 april 2011 02:52

Hej!
Va snäll du är=)
Ha det bra!
//F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards