Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

SKILLNADEN, KVINNANS HJÄRNA, MANNENS HJÄRNA & HUVUDVÄRK

Av Floorballs - 15 maj 2011 06:45

Hej alla & välkomna hit till: www.cashtips.se!


Nu har jag äntligen vetenskapligt bevisat skillnaden!

-Vilken skillnad tänken ni?

JO, skillnaden mellan kvinnors & mäns hjärnor, FÖRSTÅS!!!


Vi börjar med kvinnans hjärna:


 

Här kan ni klart & tydligt bla se varför dom verkligen KAN göra flera saker samtidigt och att minnesbalken för "tipsextra/sport" är extremt liten.

Men vi kan ju ALLA se att "huvudvärksgeneratorn" tyvärr tagit alldeles för stor plats och bla har "sexinitiativ" tryckts undan på bekostnad av detta...haha?





Hur är det då med mannens hjärna:

 

JA vad ska man säga...haha, bilden talar ju sitt tydliga språk, men vi kan ju bla konstatera att någonting blivit kraftigt fel här...då "sex" har tagit alltför stor plats, medans "huvudvärken" i stort sett av nån anledning försvunnit...haha???


Vad tycker ni själva, känner ni igen nåt???

-Kom gärna med några kommentarer?

Ha det bra // F






















 
 
Ingen bild

Suckande My

15 maj 2011 10:05

Jasså nu förstår jag varför dom jämt har huvudvärk...hehehe

Floorballs

15 maj 2011 13:25

Hej!
JA nu börjar "poletten ramla ner" va...haha???
SES!
//F

 
Ingen bild

Ina Scot

15 maj 2011 13:42

Hi,hi,hi!!Du e roli du:D
Ha det godis!!!

Floorballs

15 maj 2011 14:03

Hej & tack=)
SES!
//F

 
Lillrikas

Lillrikas

15 maj 2011 15:09

Hahahahah....den va bra!! Super alltså! :-)

Jobbar på att göra om min blogg...då blir det reklam (har ansökt en massa så få se om jag fattar hur man gör, haha...) och länkning till dig. :-)

http://lillrikas.webblogg.se

Floorballs

15 maj 2011 15:14

Hej!
Kanonbra, hoppas du tjänar lite deg?
Smart att tipsa vänner & bekanta om att handla genom din sida oxå...?
SES!
//F

 
Natalía Katla Anastazja Á.

Natalía Katla Anastazja Á.

15 maj 2011 17:27

Jag fastnade faktist på "körskickligheten" och "huvudvärks-generatorn" .. Jag som tjej/"kvinna" kör för fort enligt min pappa (eftersom jag älskar fart!) och huvudvärk har jag bara på morgonen då eftersom jag inte orkar gå till skolan xD

http://rosesarered.bloggplatsen.se

Floorballs

15 maj 2011 18:03

Hej!
Du är ju ett lysande undantag, bra=)
SES!
//F

 
Erika(jyringen)

Erika(jyringen)

17 maj 2011 12:20

hahaha mkt bra inlägg! :)

http://jyringen.blogg.se

Floorballs

17 maj 2011 15:40

Tack snälla:)
SES!

 
Ingen bild

dagens-blondie

17 maj 2011 15:56

Hej du!! Trodde alla kvinnor visste sex botar huvudvärk??? ;)
Hörs!

Floorballs

17 maj 2011 17:34

Haha... mkt intressant kommentar=)
SES!

 
Ingen bild

Tjej

17 maj 2011 18:01

Hmmm. I lööve sex och jag är tjej XP

 
Hanna

Hanna

17 maj 2011 23:45

Jag tycker att den här typen av könsgeneraliserande skämt är dåliga eftersom de förtrycker människor. Det 'är väldigt få kvinnor som passar in i kategorin "kvinnor" och det är väldigt få män som passar in i kategorin "män" men eftersom samhället hela tiden trycker på att kvinnor skall bete sig som kvinnor och män skall bete sig som män så förminskar vi oss själva för att passa in i de mallar som vi tilldelats. Kvinnor förtrycker sin sexlust för att inte verka slampiga eller lätta att få omkull medan män lever ut den och i allt för många fall låtsas som att de har mer sexlust än de har. Jag skulle kunna köra hela listan på samma sätt, men eftersom jag förstår att du la upp denna som ett skämt så tänker jag inte göra det. Dock så tycker jag inte att denna typen av skämt är roliga eftersom de förminskar oss som människor.

Annars får du ha en bra dag!

http://www.hannastankar.bloggplatsen.se

Floorballs

18 maj 2011 11:15

Hej Hanna!
Såklart att man måste ta detta inlägg med
glimten i ögat & en nypa salt=)
Men du har förstås rätt i mycket av vad du
skriver:)
SES!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards