Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

PINSAMMA MISSFÖRSTÅND, LÄTTÖPPNADE FÖRPACKNINGAR & UNIBET!

Av Floorballs - 2 juni 2011 16:30

Hej alla!


Pinsamma missförstånd, lättöppnade förpackningar & Unibet.

I det flesta europeiska länder är det förbjudet att prata i mobiltelefon under bilkörning!

Nu höjs även många röster för ett liknande förbud här i Sverige, dvs att man MÅSTE koppla in en handsfree i bilen.

-Vad tycker du?

Själv är jag tveksam, men jag gillar dock INTE att folk springer runt med handsfree överallt...?

-DET BÄDDAR BARA FÖR EN MASSA MISSFÖRSTÅND...HAHA???






Trist när man reser till vissa europeiska länder, där vanligt folk knappt kan nån engelska & alla filmer dubbas till det egna språket?

-HALLÅ, DETTA ÄR 2000-TALET!!

-Skärpning, det kan vara FARLIGT med språkliga missförstånd...???





Nu kan det ju tyvärr uppstå missförstånd i de mest konstiga situationer... tex med enkla förpackningar när svärmor kommer på besök...haha???



Jag måste bara få lägga in ett litet "reklamtips"!


Är du inte Unibetkund sedan tidigare så har du nu världens möjlighet, öppnar du ett konto (det är 100% säkert och du klickar bara på länken / bannern här brevid till höger & följer sedan instruktionerna) så får du just nu 120% bonus av Unibet (max 1200kr) dvs sätter du in 500kr får du ytterliggare 600kr GRATIS av Unibet, PASSA PÅ NU!!!

Unibet är börsnoterat i Sverige och du behöver INTE skatta för vinsterna då dom har sitt huvudkontor på Malta med gällande EU regler.

-LYCKA TILL, OCH HÖR AV DIG OM DU HAR NÅGRA FRÅGOR???

SES // F







 
 
Ingen bild

Irene

2 juni 2011 17:52

Skitrolig blogg du har:)

Floorballs

2 juni 2011 18:19

Tack=)

 
erika(jyringen)

erika(jyringen)

2 juni 2011 18:11

hahahah :)

http://jyringen.blogg.se

Floorballs

2 juni 2011 18:20

Hej, visst var det ganska kul iaf?
SES=)

 
erika(jyringen)

erika(jyringen)

2 juni 2011 21:59

sv.jo kul var det :)

mina morföräldrar är då lika kär nu som då dom möttes :) tycker det är otroligt att man kan vara det och hoppas jag har det lika bra då jag kommer upp i deras ålder :)

http://jyringen.blogg.se

Floorballs

2 juni 2011 22:12

Det låter väl bra=)
SES!

 
Lillrika

Lillrika

2 juni 2011 23:10

Hahahahaha va kul inlägg! Ja, det är verkligen lätt med missförstånd.... :D

http://www.lillrika.se

Floorballs

3 juni 2011 01:06

JA, visst är det så=)
SES!

 
Jonnie

Jonnie

3 juni 2011 12:27

haha jo men hur kan man komma på tanken att gräva ner sig haha

http://www.Alwaysfabulous.se

Floorballs

3 juni 2011 14:21

JA, snacka om idiotiskt...haha?
SES!

 
Ingen bild

Dagens-blondie

3 juni 2011 22:58

Du är så bra på att roa..:) Verkligen fniss!
kramis

Floorballs

3 juni 2011 23:10

Tack snälla Blondie=)
SES!

 
MEREI

MEREI

4 juni 2011 01:11

- Hahaha du är så jävla skön! Får mig alltid ett gott skratt när jag läser din blogg! Handsfree får gärna användas när man kör bil men annars tycker jag inte att man ska prata (eller smsa för den delen) när man kör så det hade nog varit ganska bra med förbud här i Sverige?! Eller vad säger du?! Haha! Kram!

http://dajeroma.blogg.se

Floorballs

4 juni 2011 05:46

Tja!
Jag håller med dig:)
Tror tyvärr ett förbud kan va bra, trots att jag själv kör bil varje dag & snackar mkt i tele..!
SES!

 
MalinKalin

MalinKalin

5 juni 2011 01:11

Sv: Tack :)

http://malinkalin.blogg.se

 
Ingen bild

Josefine

5 juni 2011 19:29

Rolig blogg! Du behöver inte svara på den här frågan men hur många år är du?

Floorballs

5 juni 2011 22:15

Hej & tack=)

 
Marie

Marie

5 juni 2011 21:52

Haha - kul klipp! :)
Ja, NY-resan var verkligen häftig, jag är helt klart en av dem som längtar tillbaka. Fast själva flygresan är inget jag vill göra om inom den närmsta framtiden...
Hoppas allt är toppen med dig!
Ha en fin nationaldag imorgon :)
Kram!

http://paintedbynumbers.bloggplatsen.se

Floorballs

5 juni 2011 22:17

Hej!
Kul att ni hade det bra i NY=)
Ha en trevlig nationaldag du me:)
SES!

 
Lina

Lina

6 juni 2011 11:54

Håller med, det där med handsfree kan verkligen orsaka förvirring då och då. Men det är ju en säkerhetsgrej, det är lätt att bli distraherad när man kör och pratar samtidigt. så jag är nog för ett förbud, trots allt. Vilken rolig blogg du har förresten! :)

http://långenonline.se

Floorballs

6 juni 2011 12:39

Tack snälla du & bra åsikt=)
SES!

 
Hanna

Hanna

8 juni 2011 10:50

Jag vet inte om vi måste förbjuda telefonpratning under körning. Däremot är borde de där smsandet förbjudas! Smsa och köra DET är ju rent livsfarligt. HAHA. Visst är det bättre med handsfree än med vanlig men... tja, vet inte om jag vill ha ett förbud ändå.

http://www.hannastankar.bloggplatsen.se

Floorballs

8 juni 2011 13:30

Bra åsikt Hanna=)
SES!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards