Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG!!

Av Floorballs - 12 juni 2011 12:45

Hej på ER & tack för alla bra kommentarer!!!


Tjäna pengar på din blogg!

Jag förstod nog att det känsliga ämnet runt politikernas bidrag

skulle väcka en del känslor, bra att man debatterar detta ämne

istället för att "sopa det under mattan"...!!!

På mångas begäran kommer nu en REPRIS på "hur du lätt

fixar reklam på din blogg"...jag tipsar även om hur ni GRATIS kan beställa kontantkort hemskickade till er utan extra kostnad...!!!

Idag tänkte jag bidra med ett kort tipsinlägg för ER som har en

blogg eller hemsida och vill käna lite extra pengar på den???

Och ni andra som INTE är intresserade eller redan gör reklam, ni

hoppar givetvis bara över detta ämne...

-RAKT NER TILL SMASKIGHETERNA DÄR UNDER...!!!


 

Klicka på reklambannern i högerspalten en bit ner märkt "Tjäna pengar på din webbsida "Tradedoubler" (direkt under besöksräknaren i RÖD FÄRG!) och öppna enkelt ett konto hos dom.

Det kostar ingenting & du väljer själv vilken eller vilka företag du

vill göra reklam för.

Det finns hundratals att välja mellan, inom alla möjliga områden och

i en massa olika storlekar!

Så att man kan välja nåt som "passar" ens blogg, tex har man en

blogg om "mitt liv med småbarn" så kanske det passar bra att göra reklam för barnförsäkringar, barnkläder osv, INTE pokerspel på

nätet...ja ni fattar förstås!!!

Dessutom kommer dom även att kolla att din blogg är lämplig, detta är sällan nåt problem!!!

Om du som bloggar är under 15 år så be bara din mamma el pappa att stå för kontot istället, det har ändå inget med din blogg att göra

mer än att du gör reklam där!

Pengarna betalas ut varje månad & detta fungerar perfekt!

-INTE ILLA!!!

Hör av ER till mig genom en kommentar (den publiceras INTE) om ni behöver hjälp med att lägga in reklamen osv?



 

Numera är det ju billigt att ringa med kontantkort och många erbjuder gratis sms & surf om du laddar ett visst belopp. Här till höger kan du beställa GRATIS kontantkortspaket hemskickat till din adress, klicka bara till höger här brevid och beställ av Comviq, Telenor eller Halebop.

Ha det bra!

//F





 
 
Ingen bild

Lena.L

15 mars 2011 17:24

Hej.
Tack för ett bra tips:-)
Ska starta på direkten.
Lena

Floorballs

15 mars 2011 18:15

Hej!
Bra, du kommer inte att bli besviken,promise!
Ha det bra!
//F

 
rebecka

rebecka

15 mars 2011 17:44

Alltså kvräver inte sidan något av mig? Känns för bra för att vara så enkelt liksom.. och kan jag säga upp mig när jag vill? :P

http://linkbyz.bloggplatsen.se

Floorballs

15 mars 2011 18:14

Hej Rebecka!
Det finns INGA krav, INGA bindnigstider,
INGA kostnader, promise!
Däremot skiljer sig betalningarna åt, hos en del får du tex 1kr för varje gång nån "klickar" på annonsen, en del ger en rak provision, mellan 4-20% av vad kunden handlar för.
Så tex om nån du känner ska boka en resa hos vingresor & du har deras reklam så tipsa henne om att köpa den via din sida...osv.
Passa dig däremot för att klicka massor med gånger på samma reklambanner från samma ip-adress, för då reagerar dom på det.
Lycka till & hör av dig om du behöver hjälp?
SES!
//F

 
Erika(jyringen)

Erika(jyringen)

15 mars 2011 19:10

tjänar du mkt pengar på det då? :)

http://jyringen.blogg.se

Floorballs

15 mars 2011 19:36

Hej Erika!
Som jag skrev har jag tjänat drygt 9.000kr
på 6-7 veckor, det är väl ganska ok som amatör, eller?
Har du inte börjat än, så kör igång du har inget att förlora och det tar nån dag innan allt flyter på?
Ha det superbra!
//F

 
Sandra

Sandra

17 mars 2011 00:30

affiliatennätverk brukar ju ta hälften av de pengarna som betalas ut av de som annonserar (företagen) så de e ju bättre om man kan nå dem direkt. fast aa de e ju krångligare. Men kanske ska starta igång ändå, om du ändå har tjänat drygt 9000 i extra pengar så är det ju verkligen bättre än ingenting:) Ha det gott! :)

http://scenbloggen.com/sandramagnusson

Floorballs

17 mars 2011 04:36

Hej!
Jag håller med dig om att det vore bättre med en direktreklam mot en annonsör.
Men det krävs förstås att du är väldigt stor först, detta är en bra möjlighet för alla att på ett enkelt o lite roligt sätt få in extra pengar.
Ha det jättebra!
//F

 
Marie

Marie

17 mars 2011 17:44

Hehe, kanske man skulle provat redan från början -så hade hela NY-resan varit betald ;)

Hoppas allt är bra med dig, ha en finfin fortsättning på veckan!

http://paintedbynumbers.bloggplatsen.se

Floorballs

17 mars 2011 18:19

Hej!

Tack för att du alltid är så snäll=)
De'klart du ska testa, du har INGET att
förlora bara vinna...?
Det kan verka lite krångligt i början, men
man lär sig snabbt!
Ha det superbra!
//F

 
kakan

kakan

19 mars 2011 16:55

gud va fajk!

http://mylifekakan.bloggplatsen.se

 
Calle

Calle

19 mars 2011 19:39

bra idé jag e arbetslös nu! :)

http://callesmat.bloggplatsen.se

Floorballs

19 mars 2011 20:20

Tja Calle!
Det är bara att köra på, lycka till!
//F

 
C

C

19 mars 2011 20:34

hur många hits på din blogg har du om dan i snitt då? :) jag kan få upp det till drygt sextio om jag annonserar. Det påverkar ju reklamintäkerna så klart :) :)

http://callesmat.bloggplatsen.se

Floorballs

19 mars 2011 20:46

Tja!
Jag ligger normalt mellan 100-150st olika
ip-adresser per dag!
Tex idag har jag haft 6st provisioner, dvs
5% av besökarna har varit inne på nån
av mina reklambanners.
Provisionerna skiljer sig mkt åt allt ifrån
ett par kronor upp till drygt 800kr...!
I ditt fall är det ju klockrent att göra
reklam för mat & hälso relaterad reklam,
kanske även lägga in i din text ibland..typ
"kolla gärna in ebjudantet hos Findus"..bla
bla!
Själv har jag väl lite ostrukturerat "slängt"
ut allt möjligt!
Men då jag har 80-90% tjejer/kvinnor som
besökande får jag ju anpassa det lite efter
dom.
SES!
//F

 
Calle

Calle

21 mars 2011 09:54

hej förlåt en fråga igen :) men var lägger jag upp reklamlänkarna efter att de godkännts jag förstås inte rikigt förklaringarna i mailet å jag är inte superteknisk med datorer :) . Jag har bloggplatsen, det kanske inte går??

MVH Calle igen

http://callesmat.bloggplatsen.se

Floorballs

21 mars 2011 12:49

Hej!
Jag mailar et tydligt svar till dig.
Det är lite knepigt innan man är igång,
men du kommer att fixa dett lätt sen.
SES!//F

 
Shnyar Ibrahim

Shnyar Ibrahim

25 mars 2011 18:56

Hej! Du har en fantasiskt bra blogg tycker jag , och du är så himla snäll som ger ut sådana tips, vissa vill inte ge ut sånna tips bara för dom är egoistsika och vill inte att andra ska tjäna pengar på det , men iaf.
jag är 12 år och fyller år den 27april , kan jag då tjäna några pengar på detta ? , jag förstår inte riktigt hur det går till eller typ vad du menar haha , är lite trög bara :D ,

kram// <3

http://www.ciindeyyy.bloggplatsen.se

Floorballs

25 mars 2011 19:25

Hej & tack!
Du måste nog vara 15-16år, men om tex en
förälder eller anhörig kan stå på kontot,
då funkar det förstås.
Det kostar INGENTING och det finns inga skyldigheter, utan man slutar när man vill.
SES!
//F

 
Susanna

Susanna

5 april 2011 17:47

Underbart att man kan tjäna lite extrapengar, speciellt när man är fattig student.
Hur lägger man in denna annonsgrej om man har sin blogg hos Bloggplatsen?
Antingen är jag blind och inte ser eller så är jag allmänt trög, haha!
Hjälp .__.

http://Livetmedkaniner.bloggplatsen.se

Floorballs

5 april 2011 19:32

Hej!
Jag har skrivit ett långt svar till dig på
din blogg!
Lycka till=)
//F

 
Ankie

Ankie

5 april 2011 20:15

här är en till som är trög, hur verifierar jag och var på min blogg ska jag lägga upp länken?
mvh Ankie
mrs_streetdance@hotmail.com

http://missangela.bloggplatsen.se

Floorballs

5 april 2011 20:54

Hej!
Ja det är lite klurigt, men jag har skrivit ett svar till dig, på din blogg.
SES!
//F

 
Lovisa

Lovisa

6 april 2011 10:26

känner mig trög, men vilken länk? :P

http://lovandelovisa.bloggplatsen.se

Floorballs

6 april 2011 10:47

Hej igen!
Jag har skickat två svar till dig, detta kommer att funka, promise.
SES!
//F

 
Ingen bild

Carl & Malin

6 april 2011 11:32

Hej Floorballs
Är det någon mening att försöka tjäna pengar om jag bara har typ runt 20 besökare om dagen? Om det är det kan du vara så snäll och förklara hur jag kommer igång? Det skulle inte vara fel med lite egna slantar...
Tack för bra tips och bra blogg!
Carl & Malin

Floorballs

6 april 2011 13:10

Hej!
Deklart att många besökare är en fördel, men 20 om dan funkar absolut, sen kan ni ju tipsa vänner o bekanta, om det tex ändå är nån som ska beställa en resa med "Vingresor" kan dom ju lika gärna gå via din sida och du får 500-1000kr i provision osv
SES!
//F

 
Ankie

Ankie

6 april 2011 14:11

hej
och tack för svaret :)
då är det bara att vänta på deras svar, det var den biten jag inte förstod.
fortsätter o följa dig :)
kram

http://missangela.bloggplatsen.se

Floorballs

6 april 2011 19:37

Hej!
Då får jag vcäl önska lycka till=)
Ha det bra!
//F

 
Lovisa

Lovisa

6 april 2011 15:30

jag hittar den men det går inte att klicka på den! det händer ju inget.

http://lovandelovisa.bloggplatsen.se

Floorballs

6 april 2011 19:36

Hej!
Du har säkert en inställning som "blockerar popup fönster" på din dator, den måste du ändra till "tillåt" det finns säkert en liten icon längst upp på din webläsare.
Has det bra!
//F

 
lovisa

lovisa

7 april 2011 08:31

Funkar inte, men går det inte att få namnet på deras hemsida? och kunna gå in så istället?

http://lovandelovisa.bloggplatsen.se

 
Ankie

Ankie

7 april 2011 17:25

hej igen
jag har nu fått mejl att jag blivit godkänd för vissa reklamer.
men jag får inte in rätt kod i min blogg, vart är det jag hittar den, är det i mejlet från företaget eller på tradedoublersidan?
mvh Ankie

http://missangela.bloggplatsen.se

Floorballs

7 april 2011 17:53

Hej!
Kul att du är igång, jag har skrivit ett långt svar på din blogg.
Lycka till!
//F

 
Ingen bild

http://frujossan.bloggplatsen.se

12 juni 2011 16:03

en fråga, om man blir medlem på det där, kan alla se min adress då? eller är den privat? kostar det något att ha det där?

Floorballs

12 juni 2011 17:06

Hej!
Jag har skickat ett svar till dig på din blogg, men självklart är du anonym Tradedoubler har full sekretess så INTE ENS dom du gör reklam för vet vem du är!
Ha det bra!
//F

 
Ingen bild

http://frujossan.bloggplatsen.se

12 juni 2011 17:12

Lämnar jag ut mitt bankkonto nummer osv?

Floorballs

12 juni 2011 17:25

Hej igen!
Du får betalt en gång per månad ca den 20:e och innan utbetalningsdagen måste du meddela hur du vill ha pengarna, enklast är att ge ut bankkonto, men du kan begära avi el check oxå om du vill.
Dom drar oxå skatt på utbetalningen, men det räknas inte som ett arbete om du tex är arbetslös.
SES!

 
christin

christin

12 juni 2011 22:01

hej.
jag har försökt att tjänar pengar med trade doubler, men det funkar inte ?? har lagt upp jätte mycket reklam osv.... men kontobalansen säga fortfarande sedan några månder 00,00kr ???? kan du hjälpar mej ?

mejl : dahlchristin@live.se

tack :)

http://www.tineochmarc.blogg.se

Floorballs

12 juni 2011 22:37

Hej!
Jag har skickat ett mail, självklart
ska jag hjälpa dig.
SES!

 
Hanna

Hanna

13 juni 2011 09:58

Haha, hej hej.
Jag testade ju det där. Ansökte allt och fick godkännande, la upp banners på hemsidan, skrev in mitt kontonummer och ja, gjorde allt som det stod att jag skulle göra och sen hade jag ju det i två månader men jag tjänade ingenting. Inte ett enda öre (det finns ju en statistikräknare på förstasidan och sidvisningarna var alltid många men där det stod hur mycket jag tjänat stod månad efter månad 00:00... haha). Så då tänkte jag att det inte var värt det - så som du kan se så har jag tagit bort reklamen från min hemsida. Känns lite ovärt att förstöra min layout med reklam om jag inte tjänar något på det. Haha, SÅ snyggt tycker jag ju inte att det är med reklam.
Haha, Långa kommentaren allan.
Ha det bra!

http://www.hannastankar.bloggplatsen.se

Floorballs

13 juni 2011 10:07

Hej!
Trist att det inte funkade för dig, kanske gjorde du nåt fel..?
Hör av dig om du vill testa igen?
Ha det bra!

 
susanne

susanne

13 juni 2011 22:53

Hej!
Skall prova detta! Fungerar det ej, hör jag av mig. Det såg lite invecklat ut;);)
Ha en bra kväll!
/ Kram Suss

http://sussifartenigen.blogg.se

Floorballs

13 juni 2011 23:29

Hej=)
Det låter kanon...hör av dig om du behöver nån hjälp?
SES!

 
MEREI

MEREI

14 juni 2011 00:56

- Man hittar alltid bra tips i denna blogg :) Kanske borde prova Tradedoubler? Haha! Kram vännen min!

http://dajeroma.blogg.se

Floorballs

14 juni 2011 03:10

Tack=)
-Du är snäll du:)

 
Ingen bild

dianah

14 juni 2011 20:37

hej ! jag blev medlem på sidan och behöver klicka in på länken som anges till min hotmail för att kunna aktivera mitt konto. men de kommer bara upp en konstig sida där de står massa nummer och bokstäver. vet du vad detta kan beror på?
jag skulle också vilja ha hjälp med om vad jag kan göra för reklam på min blogg. den är helt nyuppstartad idag. men kommer såklart fortsätta med den :)
tack på förhand !

Floorballs

14 juni 2011 22:39

Hej!
Prova att försöka klicka lite senare igen på länken, om det fortfarande inte funkar imorgon så gå in på tradedoublers hemsida och klicka på "support" ange problemet så hjälper dom dig snarast.
När det gäller reklam så finns det massor att välja på men skriv gärna ett inlägg på din hemsida när du föreslår ett bra erbjudande som du gör reklam för.

Ha det bra!

 
Ingen bild

Lelle

15 juni 2011 07:40

Hallå!

Kanonbra tips, detta ska jag börja med direkt.
Tack.

Floorballs

15 juni 2011 13:09

Hej!

Bra, hör gärna av dig om du behöver nån hjälp?
SES!

 
Ingen bild

Dagens-blondie

15 juni 2011 22:03

Vem är det som är super nice mot andra nu då? Snäll du är som hjälper andra..
kram Blondie

Floorballs

16 juni 2011 07:30

Du är snäll du=)
Ta och skaffa reklam du me?
Föresten har du nån blogg, isf vilken adress?
SES!

 
Nina

Nina

16 juni 2011 21:03

Hej riktigt bra tips! tack så mycket :) men jag har en fråga bara.
När jag klickar på den nedersta reklamen i min blogg(har inte regristrerat mig på tradedoubler) så kommer det upp någonting liknande om att man kan välja reklam och tjäna lite pengar på att visa reklam på bloggen. Men det är inte samma sida som du tipsade om. Det är någonting från google som heter adsense, vet du vad det är för någonting? jag vågar inte använda mig av den eftersom att det inte är säkert(jag vet ingen annan som har det), jag vågar däremot testa det du har tipsat om. Men vet du vad adsense är? och vad är bäst, adsense eller tradedoubler som du skrev om? tack på förhand
mvh Nina

http://ninelle.bloggplatsen.se

Floorballs

17 juni 2011 00:01

Hej!

Jag hade reklam via Adsense för ett halvår sedan, fördelen med dom är att det är enkelt, nackdelen är att DOM bestämmer VAD du ska göra relam för samt att man tjänar dåligt, tyvärr!
På Tradedoubler bestämmer DU allt, vilken reklam du vill ha, hur länge osv.

Ha det bra!

 
susanne

susanne

20 juni 2011 21:40

Hej!
Jag får upp koderna till banners, men när jag sedan klistrar in dom på min kodmal och sparar, så vill dom ändå inte visas på min blogg sida. Vad är fel?
Kram Suss

http://sussifartenigen.blogg.se

Floorballs

20 juni 2011 21:50

Hej!
Jag har skickat ett svar till dig som jag tror funkar?
Sättet man lägger in reklamen kan förstås skilja sig mellan olika bloggplatser.

SES!

 
Jessica

Jessica

10 juli 2011 14:59

Nu undrar jag ytterligare lite mera saker, är det bara hur många som går in på din blogg som du får pengar för eller hur funkar detta system? Vart kommer pengarna ifrån och vad har du fått som mest för utbetalning av detta företag? Jag vill gärna ha mera kött på benen innan jag tro på något sådant. många snackar om hur enkelt det är jag tycker det gör saker krångliga bara :S

http://mamsyjess.blogg.se

Floorballs

10 juli 2011 15:24

Hej!
Jag har svarat på din blogg.

SES!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Floorballs - 31 juli 2011 12:30


Hej alla!   Nu är jag på semester, men kolla gärna in mina gamla inlägg så länge?     Jag kommer att besvara kommentarer då & då...och är tillbaka med nya smaskiga inlägg snart igen:)   Ha det bra // F ...

Av Floorballs - 25 juli 2011 10:45

Hej igen!   Evolutionsterotin! Kollade häromdagen på en SVT dokumentär om Darwin & evolutionsteorin. -Det var ett mkt intressant program & det råder ju inga som helst tvivel längre om att han hade fullständigt rätt!   -Men det känns so...

Av Floorballs - 22 juli 2011 09:00

Hej alla!   Skrattar bäst som skrattar sist? Jag fattar inte varför så många finnar vill att det skall gå dåligt för Sverige & bra för Finland? -Har dom ett permanent mindervärdeskomplex ELLER...haha?? -Är dom ständigt avundsjuka??   ...

Av Floorballs - 16 juli 2011 08:45

Tja alla & välkomna hit igen till  www.cashtips.se   Missförstånd? Ofta händer det att vi människor totalt missförstår varandra..!   Tyvärr extra vanligt i ett förhållande, då vi män & ni kvinnor tänker på lite olika sätt.   -Detta kan ...

Av Floorballs - 13 juli 2011 17:30

Hej alla!   Bättre förr? Hur ofta hör man inte den äldre generationen säga: -DET VAR BÄTTRE FÖRR???   Då skilde man sig minsann INTE i första taget, utan höll ihop hela livet...bla bla bla!!   Fast till vilket pris då & hur lyckliga...

*****************************

Translate this webpage!

Välkommen till min blogg!

Detta är bloggen som mixar seriösa tips & åsikter, kryddat med massor av humor

Jag är en kille/man från Sthlm som VÅGAR utmana!!! // F

Surfa anonymt!

BETALT PÅ BLOGGEN?

Följ bloggen här

bloglovin bloglovin

Besöksräknare

Kanonerbjudande tidningar!

Mobiltillbehör

Ta betalt på bloggen!

Tradera*

Halebop

Comviq kontantkort!

Telenor**

Conrad

Bra & billiga däck!

Byt elbolag nu!!

Billigt & snabb lev

BRA BARN FÖRSÄKRING!

Y-R

STORA STORLEKAR!

Hobbex

Körkort

Tidningar

BilFÖRSÄKRING direkt!

Folksam

Supersnabb lev av parfym!

ALLT TILL DAMSUGAREN!

Körkort 2

Kategorier

Arkiv

Bra länk

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg

Fler bra länktips

Dagens Länkar

RSS

Följ bloggen här

BlogToplist

hittabloggen.se

Pagerank

Page Rank

Page Rank Checker

Blog-ping

bloggping

Bloggping

Supporter prylar!


Ovido - Quiz & Flashcards